simmy Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Har akkurat gått til innkjøp av en HTC S710, hadde en S620 fra før. Lurer på om noen har funnet en løsning på mitt litt spesielle problem: På HTC S620 piper telefonen ca hvert 30sekund når det er 15min til avtale/møte helt frem til man trykker på Lukk. På HTC S710 piper telefonen EN gang når det er 15min til avtale/møte, og ikke flere ganger. Ergo er det vanskelig å høre at det er 15min til en avtale når den bare piper en gang. Har gått igjennom innstillinger både på kalenderen og inne på lydinnstillinger, men kan ikke si jeg har funnet noe som tilsvarer dette problemet. Noen fler som har merket dette? Noen som har en løsning? Lenke til kommentar
simmy Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 fant ut av det selv, nå kommer påminnelsene som de skal Lenke til kommentar
carwash Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 fant ut av det selv, nå kommer påminnelsene som de skal 8831900[/snapback] Det er fint om man skisserer løsningen man har funnet slik at andre som lurer på det samme kan dra nytte av dine erfaringer. Simen (Som ikke aner hvordan man stiller hvor mange ganger telefonen skal pipe) Lenke til kommentar
simmy Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 fant ut av det selv, nå kommer påminnelsene som de skal 8831900[/snapback] Det er fint om man skisserer løsningen man har funnet slik at andre som lurer på det samme kan dra nytte av dine erfaringer. Simen (Som ikke aner hvordan man stiller hvor mange ganger telefonen skal pipe) 8831966[/snapback] Virket ikke som det var så mange andre som hadde oppdaget problemet da det ikke kom inn noen innlegg. Men uansett så er løsningen: Instillinger-Profil-Normal-Rediger Profil Sett påminnelsestype til Stigende. Minuset med dette er at man ikke kan endre påminnelsesLYD, men lyden kommer nå iallfall ofte, som den skal gjøre. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Lyden kan du endre under Start -> Innstillinger -> Lyder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå