Tyniss Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Hvilke sjangre liker du minst? Meg selv: 1. Moderne punk (My Chemical Romance, HIM) 2. Rap / hip-hop / R&B 3. Techno / trance / electronica / house 4. Listepop 5. Black metal / Death metal / Speed metal / Trash metal Endret 7. juni 2007 av Tyniss Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 1. Black metal / Death metal / Speed metal / Trash metal 2. Listepop 3. Moderne punk (My Chemical Romance, HIM) 4. Techno / trance / electronica / house 5. Rap / hip-hop / R&B Sånn, nå har jeg svart, kan du da forklare meg hva poenget med tråden er? Lenke til kommentar
Tyniss Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 1. Black metal / Death metal / Speed metal / Trash metal2. Listepop 3. Moderne punk (My Chemical Romance, HIM) 4. Techno / trance / electronica / house 5. Rap / hip-hop / R&B Sånn, nå har jeg svart, kan du da forklare meg hva poenget med tråden er? 8803112[/snapback] Du skal skrive de musikksjangrene du synes er verst. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Trance, techno Hiphop Rap Punk Emo-punk/emo-metal Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Du skal skrive de musikksjangrene du synes er verst. Det fikk jeg også med meg, men hva får vi ut av det når vi senere leser tråden? Lenke til kommentar
Mannemann Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Jeg synes den værste sjangeren er tekno, slik med hastige datalyder uten vokal. forferdelig. heavyrock/ svart metal er også ubegripelig for meg at noen kan sette pris på, bare brøling og bråk Endret 7. juni 2007 av Mannemann Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 1. Opera 2. Listepop 3. Rap 4. Heavy Metal 5. Hard Rock Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 En svartmalertråd som dette som i tillegg er intet annet enn en telletråd, er det ingen interesse av å ha på forumet. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Du skal skrive de musikksjangrene du synes er verst. Det fikk jeg også med meg, men hva får vi ut av det når vi senere leser tråden? 8803151[/snapback] Svært lite vil eg påstå. Det finnes nok av trådar på forumet der dykk kan diskutere musikk, denne tråden blir veldig lite konstruktiv. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg