Johsse Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hva ville vert det beste alternativ av type sparkel til fylling i bort pusset rust på ytre hjulbue? først vanlig sparkel for så og legge noe fin sparkel utenpå da eller? Takker for alle svar =) Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Vanskelig å si, hvis det er metall som har rusta bort i kantene er det vell bare å bytte hjulbuer som holder i lengden. Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Har let etter det i hele distriktet... så nå ser det ut til at det blir glass fiber sparkel på grunning =) holder vertfall en stund... alt som trengs det! Til jeg tilfeldigviss finner en hjulbue for Ford Fiesta 87' Lenke til kommentar
Nick_Name Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Har let etter det i hele distriktet... så nå ser det ut til at det blir glass fiber sparkel på grunning =) holder vertfall en stund... alt som trengs det! Til jeg tilfeldigviss finner en hjulbue for Ford Fiesta 87' 8803369[/snapback] www.veng.no har hjulbuer, finn fin bil i online katalog og bla i listen over deler. Der finner du hjulbuer. Dette er mye bedre enn å begynne å sparkle buene. Det holder kanskje en stund, men vil etter hvert begynne å ruste igjen. Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Viss de kunne levert det til meg nå sånn ca så kunne jeg godt ha kjøpt en ny hjulbue. Men bilen skal i bruk fra i morgen av så det blir nok lite med det på en stund ennda =) Endret 7. juni 2007 av Johsse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå