mcgroven Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Vi har de fire første skjermbildene fra Jane Jensens Gray Matter. Les mer Lenke til kommentar
nosync Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hehe, savner den gode gammel med "ekte skuespillere" og blue/green screen bakgrunn.... :!: DET var tider det. Ufattelig dårlig "acting", og bevegelser som ikke stemte. ahahaha! Synes dem skulle gjort det her også. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Ser lovende ut. Husker også Gabriel Knigts med ekte skuespillere. Litt usikker nå, men kan huske noe med en varulv av en sort. Kanskje jeg tar feil nå. Også morsomt om Tex Murphy kommer tilbake også. Den serien hadde også ekte skuespillere. Mange stilige oppgaver å løse, faktisk i begge serier. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Elsket Gabriel Knight spillene, og ja "The Beast within" altså Gabriel Knight 2 var FMV spill som omhandlet blant annet varulver. Spillet var også en av de få gode FMV spillene som kom ut. Gleder meg vilt til dette spillet! Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jah, det var det jeg hadde, husker jeg. FMV og ekte skuespillere. Det var ganske underholdende, mye historie om forskjellige steder en besøker og greier. Jeg husker det hadde en god stemning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg