parnemann Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg skal kjøpe ny maskin nå. Jeg skal ha MSI KT400 og AMD 2200+. Hvilket merke og hastighet RAM bør jeg velge? Er Apacer 512MB PC-400 et bra valg? Parnemann Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Apacer er bra merke ja. Du kan trygt kjøpe det. Ikke så altfor dyrt samtidig som det er et godt kjent merke. Det absolutt råeste du får tak i er Corsair XMS ram, men det er til gjengjeld mye dyrere Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Twinmos er og et bra merke, endel billigere enn corsair sine også. Selges iallefall på komplett. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Joa det er et bra merke, og bra t du gikk for merke ram. Men jeg må spørre hvorfor du kjøper Via KT400 Hk, når Nforce2 leverer mye mer for penga. Vile kjøpt et Nforce2 til tusingen, som f.eks EPoX EP-8RDA+, det tjener du på. Men husk at du da bør ha 2 iddentiske rambrikker, for å utnytte Dual-ram funksjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå