thunstop Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hei jeg har kabinettet x-blade og når jeg kjøpte det fulgte det med klips [vet ikke helt hva du kaller dem] til å feste harddisken uten og skru. men nå har jeg to nye harddisker og dermed mangler jeg sanne [klips] så jeg får ikke festet harddisken. er det noen steder jeg kan få kjøpt dette. Lenke til kommentar
heanriik Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hei jeg har kabinettet x-blade og når jeg kjøpte det fulgte det med klips [vet ikke helt hva du kaller dem] til å feste harddisken uten og skru.men nå har jeg to nye harddisker og dermed mangler jeg sanne [klips] så jeg får ikke festet harddisken. er det noen steder jeg kan få kjøpt dette. 8802840[/snapback] er det ikke bare å skru fast hardiskene ? Lenke til kommentar
thunstop Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Hei jeg har kabinettet x-blade og når jeg kjøpte det fulgte det med klips [vet ikke helt hva du kaller dem] til å feste harddisken uten og skru.men nå har jeg to nye harddisker og dermed mangler jeg sanne [klips] så jeg får ikke festet harddisken. er det noen steder jeg kan få kjøpt dette. 8802840[/snapback] er det ikke bare å skru fast hardiskene ? 8981581[/snapback] nei det er ikke mulig må ha feste Lenke til kommentar
daruu Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Strips? Funker på det meste Lenke til kommentar
thunstop Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 mulig får prøve Lenke til kommentar
Happy_Gamer Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Bruk "Syltetøyglass-strikk" rundt HD og fest i brønn med strips ! Da henger den fritt til lufting og absorberer vibrasjoner/støy ! Må gjerne bytte ut srtikken etter noen år (8-10) Funker fint hvis PC´n står iro !! Har kjørt dette i årevis ! Lenke til kommentar
thunstop Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Bruk "Syltetøyglass-strikk" rundt HD og fest i brønn med strips ! Da henger den fritt til lufting og absorberer vibrasjoner/støy ! Må gjerne bytte ut srtikken etter noen år (8-10) Funker fint hvis PC´n står iro !! Har kjørt dette i årevis ! 9299347[/snapback] smart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå