Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

trenger flere fester til harddisk på x-blade

Anbefalte innlegg

Hei jeg har kabinettet x-blade og når jeg kjøpte det fulgte det med klips [vet ikke helt hva du kaller dem] til å feste harddisken uten og skru.

men nå har jeg to nye harddisker og dermed mangler jeg sanne [klips] :ermm: så jeg får ikke festet harddisken.

er det noen steder jeg kan få kjøpt dette. :hmm:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hei jeg har kabinettet x-blade og når jeg kjøpte det fulgte det med klips [vet ikke helt hva du kaller dem] til å feste harddisken uten og skru.

men nå har jeg to nye harddisker og dermed mangler jeg sanne [klips] :ermm:  så jeg får ikke festet harddisken.

8802840[/snapback]

er det ikke bare å skru fast hardiskene ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

men nå har jeg to nye harddisker og dermed mangler jeg sanne [klips] :ermm:  så jeg får ikke festet harddisken.

8802840[/snapback]

er det ikke bare å skru fast hardiskene ?

8981581[/snapback]

nei det er ikke mulig må ha feste

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
Bruk "Syltetøyglass-strikk" rundt HD og fest i brønn med strips ! :dribble:  Da henger den fritt til lufting og absorberer vibrasjoner/støy ! Må gjerne bytte ut srtikken etter noen år (8-10) Funker fint hvis PC´n står iro !! Har kjørt dette i årevis !

9299347[/snapback]

smart :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...