Gå til innhold

Liv i gammalt rykte (MGS4 + X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde sikkelig lyst på PS3, men har endret mening når jeg så prisen på ca 6000,-.

Derfor tenker jeg på Xbox 360 (Gta4 og Metal Gear :(). Er usikker på hva jeg skal, hvis Metal Gear kommer til Xbox er det ingen tvil.

Endret av DannyCool
Lenke til kommentar

Jeg unner Sony den tittelen, herregud så mange andre spill dem har "mistet". Er nesten litt tragisk. PS3 har mye potensiale, en litt annen type konsoll siden folk kaller den "theater" konsoll. Altså Metal Gear passer den perfekt!

Men for all del, skulle spillet ha kommet til 360. Hadde jeg glatt kjøpt det ;)

Lenke til kommentar
Skal ha meg PS3 etterhvert men det blir ikke for dette spillet. Fatter ikke all hypen rundt det da det bare er ett middelmåding spill i min smaksgang allikevell.

Når det gjelder en 360 versjon tror jeg dette som lite sannsynlig men det går jo ann å håpe for de som ønsker seg dette makkverket og ikke gidder å punge ut for en PS3 for å spille det

8806418[/snapback]

Bare fordi du ikke liker spillet så betyr det ikke at det er et dårlig spill. Spillet har jo en enormt bra historie, gameplayet er bra, alle karakterene i spillet virker meget gjennomtenkt, og grafikken har alltid vært bra i disse spillene for de som bryr seg om det.

Men hver sin smak. Det er ihvertfal dette spillet som gjør at jeg kjøper en ps3, hvis det kommer til 360 så kommer jeg nok ikke til å kjøpe noen ps3.

8806447[/snapback]

Ser ut som om enkelte ikke takler att jeg ytrer mine egne og personlige meninger om dette makkverk av en spillserie.

Lenke til kommentar

Han taklet det veldig bra faktisk, ettersom han verken kalte noe ett "makkverk" eller noe annet.

Han synes spillet er bra, og han sier at det er det han mener. Uten og fornærme noen.

Du mener spillet er dårlig, men ordlegger deg på en måte så det virker som at du mener alle MGS-fans er idioter.

Lenke til kommentar
Han taklet det veldig bra faktisk, ettersom han verken kalte noe ett "makkverk" eller noe annet.

Han synes spillet er bra, og han sier at det er det han mener. Uten og fornærme noen.

Du mener spillet er dårlig, men ordlegger deg på en måte så det virker som at du mener alle MGS-fans er idioter.

8825004[/snapback]

Fortell meg hvor jeg sier at MSG fans er noen idioter

Lenke til kommentar
Skal ha meg PS3 etterhvert men det blir ikke for dette spillet. Fatter ikke all hypen rundt det da det bare er ett middelmåding spill i min smaksgang allikevell.

Når det gjelder en 360 versjon tror jeg dette som lite sannsynlig men det går jo ann å håpe for de som ønsker seg dette makkverket og ikke gidder å punge ut for en PS3 for å spille det

For min egen del kan dette virke som du indirekte sier at de som kjøper/håper dett "makkverket" kommer må være noen idioter hvis de gidder vente på det.

Men det er egentlig ikke viktig i denne tråden, så hvis det er noe mer, ta det på PM :)

Lenke til kommentar

en litt annen type konsoll siden folk kaller den "theater" konsoll. Altså Metal Gear passer den perfekt! 

Når blei ein person, beteikna som "folk" ?

Du mener vel: Når blei ein person, spesielt en person som jobber "for" Sony, beteikna som "folk" ?

Lenke til kommentar

en litt annen type konsoll siden folk kaller den "theater" konsoll. Altså Metal Gear passer den perfekt! 

Når blei ein person, beteikna som "folk" ?

Du mener vel: Når blei ein person, spesielt en person som jobber "for" Sony, beteikna som "folk" ?

8826658[/snapback]

Hideo Kojima jobber for Konami.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Konami er helt uavhengig, og utgir spill på absolutt alle plattformer. At de har vært mest vennlige mot playstation henger jo enkelt sammen med Sonys dominans i japan, som er det viktigste markedet for en japansk spillutvikler... Men du trenger ikke å gå lengre enn til det håndholdte markedet for å se at der er det DS som gjelder for Konami...

EDIT: la til en setning.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

MGS 1 kom på pc/mac også, og fikk også en remake på GC. 2'ern kom også på pc, i tillegg til en xbox-utgave. 3'ern og psp-utgavene er det eneste som har forblitt eksklusive...

Lenke til kommentar

det tokk vell 2-3 år før metal gear solid 1 kom på PC ?

og 4-5 år før det kom på gamecube.

MGS sons of liberty substance. tok en god stund der også før det kom ut på xbox og pc . men det solgte jo så utrolig dårlig på pc og xbox.

?

Lenke til kommentar
det tokk vell 2-3 år før metal gear solid 1 kom på PC ?

og 4-5 år før det kom på gamecube.

MGS sons of liberty substance. tok en god stund der også før det kom ut på xbox og pc . men det solgte jo så utrolig dårlig på pc og xbox.

?

8834538[/snapback]

Har da ikke noe å si når det kom til PC osv.?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...