Gå til innhold

Liv i gammalt rykte (MGS4 + X360)

Anbefalte innlegg

mgs40an.jpg

Hvis ein kikkar i traileren som kom for drøyt eit år sidan (E3 2006), der snake røykar, snakkar om Cell, og skyt styggingar så la ein veldig godt merke til Playstation 3 logoen i slutten på videoen.

Trailerane:

E3 2006 - Orginal (12:19 inn i traileren)

E3 2006 - Remastered (11:20 inn i traileren)

Det er nyleg komen ut ein remastered trailer -- og i denne, er PS3 logoen borte-vekk. :hmm:

Kvifor det?

Handsome Tom og Stuttering Craig (eller kva dei heiter) i Screwattack seier i radioshowet sitt Sidescrollers at PS3 har mista eksklusiviteten på MGS4. Utan at det bekrefter noko som helst, sjølvsagt. Men eg har fått med meg at det er igjen blåst liv i dette ryktet -- og Konami har endo ikkje nekta på noko. Men har heller ikkje bekrefta noko.

Hvis ein ser vekk ifrå den lave produksjons verdien ( :!: ) i denne videoen så ser ein artiklane og sidene som igjen tar opp dette ryktet.

Eg for min del har byrja tru at det faktisk stemmer... :dribble:

Eg håpar såfall!

Sjølvsagt ingenting som er bekrefta! Så hvis du er innbitt fanboy -- så treng du ikkje poste her og eller flame meg.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På at Kojima, eller hva han nå enn heter, gikk nettop ut for noen dager siden og sa at MGS4 IKKE kommer til XBox 360, og jeg har heller ingen grunn til og tro det.

Men skal man følge det som har skjedd med MGS før så kan det hende det dukker opp på 360 ett par år senere, bare se på Metal Gear Solid 2 og Substance.

Lenke til kommentar
På at Kojima, eller hva han nå enn heter, gikk nettop ut for noen dager siden og sa at MGS4 IKKE kommer til XBox 360, og jeg har heller ingen grunn til og tro det.

Men skal man følge det som har skjedd med MGS før så kan det hende det dukker opp på 360 ett par år senere, bare se på Metal Gear Solid 2 og Substance.

8803364[/snapback]

Samme spill.....

Lenke til kommentar

Linken du gav er ein månad gammal. (Men det veit du jo) -- Og denne nye remastered traileren er vel ikkje så gammal, trur eg. Uansett, eg har eit opent sinn. Så får me sjå kva som skjer. Men eg lurar fælt på kvifor dei har fjerna "PlayStation 3" ifrå videoen.

Lenke til kommentar

Ender nok opp med at MGS4 kommer på x360 først og senere på PS3 som en dårlig port :!:

Selvsagt da med fårligere framrate og grafikk på PS3-versjonen.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

ja det var ironi. og jeg setter en 10'er på at noen nevner at blu-ray råkker i denne tråden og at mgs4 påx360 ville kommet på 230dvder

Lenke til kommentar
Ender nok opp med at MGS4 kommer på x360 først og senere på PS3 som en dårlig port :!:

Selvsagt da med fårligere framrate og grafikk på PS3-versjonen.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

ja det var ironi. og jeg setter en 10'er på at noen nevner at blu-ray råkker i denne tråden og at mgs4 påx360 ville kommet på 230dvder

8803518[/snapback]

Du leker med livet gutt..

Lenke til kommentar

Hehe, anten har PS3-gutane tatt ferie, blitt lei av ryktet og orkar ikkje svara -- ellers så har dei endo ikkje fått med seg Microsoft kategorien :p

Men, ingen som har nokre formeiningar? Eg byrjar som sagt å bli meir og meir sikker på at spelet faktisk kjem til X360.

Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt et håp om at MGS 4 kommer på 360, hvorfor? Så noen folk (opptil flere på dette forumet) skal slippe å kjøpe PS3 kun pga. dette spillet.

Dessuten liker jeg kontrolleren til 360 bedre enn PS3, nei, jeg elsker den. :)

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar

Skal ha meg PS3 etterhvert men det blir ikke for dette spillet. Fatter ikke all hypen rundt det da det bare er ett middelmåding spill i min smaksgang allikevell.

Når det gjelder en 360 versjon tror jeg dette som lite sannsynlig men det går jo ann å håpe for de som ønsker seg dette makkverket og ikke gidder å punge ut for en PS3 for å spille det

Lenke til kommentar
Skal ha meg PS3 etterhvert men det blir ikke for dette spillet. Fatter ikke all hypen rundt det da det bare er ett middelmåding spill i min smaksgang allikevell.

Når det gjelder en 360 versjon tror jeg dette som lite sannsynlig men det går jo ann å håpe for de som ønsker seg dette makkverket og ikke gidder å punge ut for en PS3 for å spille det

8806418[/snapback]

Bare fordi du ikke liker spillet så betyr det ikke at det er et dårlig spill. Spillet har jo en enormt bra historie, gameplayet er bra, alle karakterene i spillet virker meget gjennomtenkt, og grafikken har alltid vært bra i disse spillene for de som bryr seg om det.

Men hver sin smak. Det er ihvertfal dette spillet som gjør at jeg kjøper en ps3, hvis det kommer til 360 så kommer jeg nok ikke til å kjøpe noen ps3.

Endret av marius90
Lenke til kommentar

Eg håpar da att Solid Snake holder seg på ps3..

det er noe med visse spill som ikkje burde vere kryss platform.

tradisjoner skal holdes på.:)

og noen spill definerer konsollen..viss alle er kryss platform spill hvorfor trenger vi da egentlig 3 konsoller på markedet..

x360 har sin halo...da synes eg ps3 burde få ha metal gear..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...