Snuggis Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Jeg skal lage en skole oppgave og i den forbindelse tenkte jeg å bruke et spinnende kompass, problemet er at når jeg lagrer animasjonen fra nettsiden, så får jeg bare et stille stående bilde i windows. Noen som kan hjelpe meg? Link til en animasjon Endret 7. juni 2007 av Snoggis Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Når du ser på den i windows vil den fremstå som statisk. Men legg den på en webside så vil du se at den spinner igjen. Tror også den vil spinne i Power Point, men usikker på Word. AKIRA Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Når du ser på den i windows vil den fremstå som statisk. Men legg den på en webside så vil du se at den spinner igjen. Tror også den vil spinne i Power Point, men usikker på Word. AKIRA 8803424[/snapback] Powerpoint fungerer heller ikke. Edit. Fikk fiksa det nå Endret 7. juni 2007 av Snoggis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå