Pansergnom Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Jeg bestilte noen varer fra cdon.com på torsdag forrige uke og jeg har vært i kontakt med de 2 ganger nå fordi jeg aldri fikk noe kollinummer på pakken min. Ordren min ble bekreftet registrert den 31.05.07, den var sendt fra deres lager i Sverige den 04.06.07. Dagen etterpå spurte jeg om kollinummer siden det aldri kom noe kollinr på varen min, og det fikk jeg men når jeg sjekker kollinr på posten.no så finner jeg ingenting. Jeg har ringt posten og spurt hvor lang tid det pleier å ta før pakken blir registrert i deres systemer når det ble sendt fra sverige og de sa maks to dager, noe som stemmer bra med det jeg har erfart når jeg har motatt andre pakker fra sverige/danmark. Idag er datoen 07.06.07 og jeg har fremdeles ikke klart å spore pakken min sitt kollinr. Jeg har sendt 2 høflige mails å spurt om det kan være feil kollinr eller noe igår og i forgårs men har ikke fått noe svar. Nå er det like før tålmodigheten min er slutt. Jeg betalte for varen min med visa forrige torsdag og jeg skal reise bort i morgen eller lørdag Når de ikke engang svarer på mail lenger så begynner jeg å lure på om de bare gir faen, jeg har bestilt ting fra denne siden før og har aldri hatt noe problemer før nå.... De sier foresten leveringstiden er 2-6 arbeidsdager når de har varen på lager, og nå er det gått 7... Jeg har ikke engang fått kollinr... Hva i helvete kan jeg gjøre? Endret 7. juni 2007 av MetiCx Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hva er det du har kjøpt? Man pleier ikke å få sporingsnummer når man bestiller cder/dvder. Har bestilt fra dem ca 5 ganger siden jul, har ikke hatt noe problem med dem. Bare at det har vært litt sein levering noen ganger Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg bestilte noen varer fra cdon.com på torsdag forrige uke og jeg har vært i kontakt med de 2 ganger nå fordi jeg aldri fikk noe kollinummer på pakken min. Ordren min ble bekreftet registrert den 31.05.07, den var sendt fra deres lager i Sverige den 04.06.07. Dagen etterpå spurte jeg om kollinummer siden det aldri kom noe kollinr på varen min, og det fikk jeg men når jeg sjekker kollinr på posten.no så finner jeg ingenting. Jeg har ringt posten og spurt hvor lang tid det pleier å ta før pakken blir registrert i deres systemer når det ble sendt fra sverige og de sa maks to dager, noe som stemmer bra med det jeg har erfart når jeg har motatt andre pakker fra sverige/danmark. Idag er datoen 07.06.07 og jeg har fremdeles ikke klart å spore pakken min sitt kollinr. Jeg har sendt 2 høflige mails å spurt om det kan være feil kollinr eller noe igår og i forgårs men har ikke fått noe svar. Nå er det like før tålmodigheten min er slutt. Jeg betalte for varen min med visa forrige torsdag og jeg skal reise bort i morgen eller lørdag Når de ikke engang svarer på mail lenger så begynner jeg å lure på om de bare gir faen, jeg har bestilt ting fra denne siden før og har aldri hatt noe problemer før nå.... De sier foresten leveringstiden er 2-6 arbeidsdager når de har varen på lager, og nå er det gått 7... Jeg har ikke engang fått kollinr... Hva i helvete kan jeg gjøre? 8802806[/snapback] Du kan begynne med å endre emnetittel til feks "Er Cdon.com useriøse?", evt. "Får aldri vare fra CDon.com" Så kan du ringe dem å spørre siden du ikke får svar på mail? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 CDON har ikkje kundesupport via telefon. Eg har bestandig brukt skjemaet på sidene. Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg ser ikke helt poenget i å drive og mase når det bare har gått en uke. Cdon sender det meste som vanlig brevpost, altså uten sporingsnummer i Norge. Posten i Sverige opererer med sporingsnummer på brevpost. Men det betyr ikke at sendingen vil være sporbar i Norge. Du kan bruke sporingsnummeret i Sverige. http://www.posten.se/ Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Greit nok det er kanskje å være litt pirkete men hvis pakken var sendt den 4. om morgenen så burde den være hos meg igår. Noe den ikke var..... Og siden jeg har sendt de 2 mailer som de fremdeles ikke har svart på begynner jeg å bli litt irritert... De kan i det minste forklare hva som skjer... Jeg har prøvd posten.se og den virker ikke denne heller.... Jeg har kjøpt ting fra cdon.com tidligere og har aldri fått pakker som ikke var mulig å spore med posten.... Begynner å blir grundig irritert.. Jeg reiser nemlig bort over helgen Det er en mp3 spiller jeg har kjøpt Cowon Iaudio D2 elns Endret 8. juni 2007 av MetiCx Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hvis jeg ikke tar helt feil har broderfolket (svenskene) hatt den helligdag innimellom her, kan være at det har noe med den sene leveringen å gjøre Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Kanskje det, men de har heller ikke svart på mail eller noe de siste 3 dagene når jeg har spurt om hva som skjer og hvorfor de ikke svarer på mail. Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 beklager å måtte si det men du må nok være mer toldmodig enn du er.. og husk.. den som venter på no godt venter ikke forjeves Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) mer tålmodig? Det er jo 8 dager siden jeg fikk ordrebekreftelsen og jeg har ikke engang fått et kollinr... Eller jeg har fått kollinr, men det funker hverken på posten.no eller .se Skal reise bort jeg, så min tålmodighet er begrenset for øyeblikket Irriterende at det ikke går ann å ringe de når de ikke svarer på mail egentlig, men men... Jeg får vel bare sitte å irritere meg videre og følge med når postmannen kommer om det er noe henteslipp der Endret 8. juni 2007 av MetiCx Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Alle norske foretak er, så vidt jeg vet, pliktige å opplyse om telefonnummer på sine hjemmesider. CDON bryter denne plikten, men søker dere etter CDON på www.brreg.no så finner dere kontaktpersonen i Norge. Og når dere har denne personens navn, kan dere jo finne et telefonnummer også. De må tåle å bli oppringt privat, når de nekter å legge ut telefonnummer på hjemmesiden til foretaket sitt. Ellers så eies vel CDON av Modern Times Group, og telefonnummeret dit er 22 99 00 00. De kan, om ikke annet, sikkert gi deg telefonnummer videre til CDON eller få tak i en fra CDON da de tydeligvis holder til i samme lokaler. Mitt tips: Ring det dere har mulighet til å ringe, og skyld på dem om dere "forstyrrer" feil person ettersom de ikke gidder å legge ut telefonnummeret på hjemmesiden. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Jeg bestilte varer 3 juli, og får email i dag som sier "Vi vil meddele at dine varer i din bestilling er blitt forsinket, dessverre kan vi ikke gi deg eksakt leveringsdato". 8 dager etter bestilling kommer emailen, og varene er enda ikke sendt. Jeg synes beskjeden kunne kommet mye før, siden man ikke aner hva som skjer. Må tenke logisk da? "At varen ikke er på lager" Endret 11. juli 2007 av Samegerilja Lenke til kommentar
Dr. Phil Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Syns trådstarter er alt for utålmodig. Sett deg på rævva og vent så har du det nok i løpet av 14 dagers tid.. kan vel ikke haste så jævli med en cd? Typisk mange norske nettkunder å være så utålmodig! Varen skal jo være fremme dagen etter bestilling for at dere ikke skal sutre! Husk at Cdon skal dekke tre land.. MASEKJERRINGER! Endret 11. juli 2007 av Dr. Phil Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Syns trådstarter er alt for utålmodig. Sett deg på rævva og vent så har du det nok i løpet av 14 dagers tid.. kan vel ikke haste så jævli med en cd? Typisk mange norske nettkunder å være så utålmodig! Varen skal jo være fremme dagen etter bestilling for at dere ikke skal sutre! Husk at Cdon skal dekke tre land.. MASEKJERRINGER! 9051941[/snapback] Hehe, ja når de markedsfører med 2-6 arbeidsdager har kunden rett på varen i løpet av de dagene. Nå er det vel slik at Cdon skal klare å dekke tre land samtidig fordi de har bygd opp lagre og markedet slik at de oppnår målene. Hvis Cdon ikke makter å dekke tre land må de eventuelt kutte ut 1-2 land, slik at kundene ikke taper på dette. Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Kun positive erfaringer med cdon.com for min del, har bestillt derfra 4 ganger, kun dvd filmer, de har kommet i postkassen etter 3-10 dager litt avhengig av når jeg bestilte og evt. helligdager, 10 dager'n var i romjula:) Tipper du får dem iløpet av et par dager. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Har også bestillt andre varer derifra før og har kommet iløpet av de dagene de markedsfører med. Men denne gangen vet jeg ikke hva som er skjedd, er sikkert utsolgt siden det ikke står noe med mailen eller på websiden. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Litt gammel tråd, men jeg kaster meg på bølgen.... Bestilte 2 ganger. Første gang var det 10.04.07 da jeg fikk beskjed at varen ble sendt og at jeg får den om 2-3 dager. Jeg fikk ikke varen før det er gått ca. to uker. Her er svaret jeg fikk 18.04.07 når jeg spurte hvor ble det av pakken: "Vi sendte pakken fra vårt lager i Sverige den 10/4-2007. Men det virker som at den Svenske posten har vært utrolig treige med denne." Sist bestilte jeg 03.07.07 og her er hva de sendte til meg 05.07.07: "Vi vil informere deg om att din ordre ble sendt fra vårt lager i dag og den bør være fremme innen 2-3 hverdager. " Tror dere at jeg har fått de varene (11.05.07)? Nei, ikke ennå.... Endret 11. juli 2007 av jokab Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Oppdattering. I dag jeg fikk pakke fra CDON.COM, og i stedet for å få Skullcandy Gi, fikk jeg Skullcandy Recruit. Nice one.... NOT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå