Stian Jacobsen Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hei! Jeg har nettopp kjøpt meg 2.stk NEC MultiSync LCD1970gx (Om det har noe å si) for å bruke i min jobb som webdesigner. Problemet er at det var ikke som forventet Når jeg velger "Horizontal Span" i nView Display Settings (Har et GeForce 6800GS kort) så får jeg bildet over begge skjermene. Men når jeg er ferdig for dagen og pc'n er "privat" igjen, så får jeg ikke spillt BF2 før jeg har slått av splittingen av skjermene.. mitt spørsmål er da, finnes det et program som lar meg kjøre begge skjermene samtidig, men som med et enkelt klikk kan la meg skifte imellom skjermene?? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Husker ikke nøyaktig hva slags instillinger jeg bruket, har et go 7200 på latopen og bruker en ekstern skjerm, har ikke hat noen problemer. Jeg drar bare musa over til den andre skjermen kan finne ut hva det heter når jeg får pcen tilbake fra reprasjon i dag eller imorgen Endret 7. juni 2007 av Frangemann Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 nå sitter jeg med et Matrox-basert skjermkort med flere skjermer hjemme. der er det flere innstillinger for hvordan bildet skal fordeles over flere skjermer. jeg regner med det samme finnes i programvaren din. Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Det jeg ønsker, er at den ene skjermen skal være "hovedskjermen", og den andre skal bare være en "ekstra" skjerm. Der jeg kan dra programmer over etc.. Slik det er pr. idag, så blir et program liggende over begge skjermene når jeg maksimerer det.. ganske tungvindt Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Kansje dette hjelper: Two monitors Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Da stiller du til dual screen(tror jeg det heter) har det selv, da er hovedting på den ene og andre kan dras til den andre. I tillegg bruker jeg program med navn ultramon, da har du 2 induviduelle ''startlinjer'' og kan dra ting frem og tilbake. Jeg har aldri helt klar og spille over begge skjermene, da velger bare spille den ene skjermen Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Les denne guiden på forumet om opsett av skjermer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå