Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

nyere historie eksamen. tema: midt-østen

Anbefalte innlegg

ja vel fikk den fine nyheten idag. nyere historie muntlig eksamen. emnet er da midt-østen. så er det noen bra nett sider jeg bør ta en titt på i forbinnelse med dette emnet? det vil bli satt mest fokus på israel-palestina konflikten.

Endret av Dilly Man
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ja vel fikk den fine nyheten idag. nyere historie muntlig eksamen. emnet er da midt østen. så er det noen bra nett siden jeg bør ta en titt på i forbinnelse med dette emnet? det vil bli satt mest fokus på israel-palestina konflikten.

8802709[/snapback]

Det første du bør lære deg er at Midtøsten skrives i ett ord.

Endret av nordin
Lenke til kommentar
ja vel fikk den fine nyheten idag. nyere historie muntlig eksamen. emnet er da midt østen. så er det noen bra nett siden jeg bør ta en titt på i forbinnelse med dette emnet? det vil bli satt mest fokus på israel-palestina konflikten.

8802709[/snapback]

Det første du bør lære deg er at Midtøsten skrives i ett ord.

8802800[/snapback]

hvis det skulle plage deg så mye så har jeg redigert det. så hvis du ikke kan svare på det jeg har spurt om forslår jeg at du lar være å skrive :)

Lenke til kommentar

Plager meg og plager meg... Ville vel helst bare redde deg fra å drite deg ut foran sensor. Tviler på at førsteinntrykket hadde blitt særlig bra om du ikke hadde klart å skrive temaet ditt riktig engang.

Endret av nordin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...