CCola Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hei! Nå som jeg har begynt å se litt magemuskler, ser jeg tydelig at magen min er rett og slett skjeiv! Normalt, eller noe galt? Burde jeg endre treningsmetodene mine? Her ser dere det Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Nei, det er bare genetisk, ingenting å gjøre med. Så og si ingen som har helt symetriske magemuskler. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Samme som meg det der. Bare å leve med det for, som Luffe sier, det er genetisk. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Ah, godt å høre Takker for svar Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 http://www.bodybuilding.com/fun/lebrun2.htm Se på bilde med teksten "3 keys to killer Abs".. den minner kanskje om dine? Så er nok ikke noe gale med de du! Lenke til kommentar
Mongisfag Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Som sagt tidligere: det er genestisk. Ergo du kan ikke gjøre noenting med det. Mange av de største byggerne som har slik mage også Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Den var lik min ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå