Gå til innhold

Omtale av Sudden Strike 2 (PC)

Anbefalte innlegg

Noen ganger virker det som om andre verdenskrig aldri ble ferdig. Det kommer stadig flere spill ut som er basert på andre verdenskrig. Nå er også folkene i Fireglow tilbake med oppfølgeren til det middels suksessfulle Sudden Strike fra 2000. Sudden Strike 2 har absolutt potensialet til å være et topp spill, men blir ødelagt av mange små og irriterende feil. Resultatet er en skuffelse.

Les hele omtalen

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Hva er meningen med å nå anmelde et spill som kom ut i fjor høst?

1. Anmeldelsen ble publisert i januar.

2. Spillet kom senere i Norge enn resten av Europa, og i tillegg var vi overbelastet med andre spill akkurat da spillet kom til oss, derfor ble anmeldelsen lagt ut først i januar.

Lenke til kommentar
Hva er meningen med å nå anmelde et spill som kom ut i fjor høst?

1. Anmeldelsen ble publisert i januar.

2. Spillet kom senere i Norge enn resten av Europa, og i tillegg var vi overbelastet med andre spill akkurat da spillet kom til oss, derfor ble anmeldelsen lagt ut først i januar.

Ah! Må snart lære meg å se på datoene. :oops:

Sen var den, men overbelastning er ikke så greit selv for den beste. :wink:

Lenke til kommentar

[/size]SS2 fora

Jeg vil gjenta min etterlysning:

Finnes noe rent, norsk SS2 forum, m.a.o. et forum på norsk forbeholdt SS2, editor inkl.?

Da jeg åpnet denne siden -eller dette temaet, om du vil - som så ut til å kunne være et forum for SS2, og fant ETT innlegg, måtte jeg naturligvis lure på om jeg var kommet til riktig sted eller om interessen for et slikt forum i Norge rett og slett ikke er til stede; har ellers ikke funnet noe her til lands som måtte kunne være et SS2 forum.

:)

Lenke til kommentar

vonLassen: Hehe, tror du har misforstått litt. :)

Dette er ikke et Sudden Strike 2-forum, det er en tråd om Gamer.nos omtale av SS2, og det på Gamer.no-forumet. Når du klikker "skriv svar", svarer du på den aktuelle tråden. Vil du diskutere SS2 må du starte en egen tråd om det i riktig kategori. :wink:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...