TST Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Noen ganger virker det som om andre verdenskrig aldri ble ferdig. Det kommer stadig flere spill ut som er basert på andre verdenskrig. Nå er også folkene i Fireglow tilbake med oppfølgeren til det middels suksessfulle Sudden Strike fra 2000. Sudden Strike 2 har absolutt potensialet til å være et topp spill, men blir ødelagt av mange små og irriterende feil. Resultatet er en skuffelse. Les hele omtalen Lenke til kommentar
vonLassen Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Mye av den kritikk som enkelte kommer med ang. SS2 skyldes nok at de rett og slett har mangelfullt kjennskap til spillet og dets muligheter. 8) Lenke til kommentar
vonLassen Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Finnes her et rent Sudden Strike 2 forum? Er disse to innleggene de eneste vedr. SS2? 8) Lenke til kommentar
vonLassen Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 kan jeg bistå. Men er her ikke annet forum for SS2, ser ikke interessen ut til å være til stede. Kan heller ikke se nordmenn representert i utenlandske SS2 fora. F**n så vanskelig å plutselig skulle skrive norsk! 8) Lenke til kommentar
vonLassen Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hvor blir det av overskriftene mine? I siste innlegg var altså temaet: Trenger noen hjelp med edit3 kan jeg bistå. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hva er meningen med å nå anmelde et spill som kom ut i fjor høst? vonLassen: Skjerp måten du bruker forumet på. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 von lassen, bruk edit knappen Lenke til kommentar
vonLassen Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 TÅA Hvilket forum??? Mine innlegg var altså etterlysninger, samt et tilbud om hjelp! Gjennomse innlegg på nytt før du besvarer med ubetenkte tåpeligheter uten relevans! Lenke til kommentar
vonLassen Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 NoLimit "... von lassen, bruk edit knappen ..." Hva mener du? Tillat meg å være idiot. Men jeg har seriøse hensikter. Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Hva er meningen med å nå anmelde et spill som kom ut i fjor høst? 1. Anmeldelsen ble publisert i januar. 2. Spillet kom senere i Norge enn resten av Europa, og i tillegg var vi overbelastet med andre spill akkurat da spillet kom til oss, derfor ble anmeldelsen lagt ut først i januar. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hva er meningen med å nå anmelde et spill som kom ut i fjor høst? 1. Anmeldelsen ble publisert i januar. 2. Spillet kom senere i Norge enn resten av Europa, og i tillegg var vi overbelastet med andre spill akkurat da spillet kom til oss, derfor ble anmeldelsen lagt ut først i januar. Ah! Må snart lære meg å se på datoene. :oops: Sen var den, men overbelastning er ikke så greit selv for den beste. :wink: Lenke til kommentar
vonLassen Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 [/size]SS2 fora Jeg vil gjenta min etterlysning: Finnes noe rent, norsk SS2 forum, m.a.o. et forum på norsk forbeholdt SS2, editor inkl.? Da jeg åpnet denne siden -eller dette temaet, om du vil - som så ut til å kunne være et forum for SS2, og fant ETT innlegg, måtte jeg naturligvis lure på om jeg var kommet til riktig sted eller om interessen for et slikt forum i Norge rett og slett ikke er til stede; har ellers ikke funnet noe her til lands som måtte kunne være et SS2 forum. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 vonLassen: Hehe, tror du har misforstått litt. Dette er ikke et Sudden Strike 2-forum, det er en tråd om Gamer.nos omtale av SS2, og det på Gamer.no-forumet. Når du klikker "skriv svar", svarer du på den aktuelle tråden. Vil du diskutere SS2 må du starte en egen tråd om det i riktig kategori. :wink: Lenke til kommentar
vonLassen Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 tåa, takk; tenkte det kunne være noe slikt, men denne tråden var altså den eneste jeg fant, og det ser dermed ikke ut til å være interesse for SS-serien på denne siden i hvert fall. Men jeg kan jo alltids spørre! 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg