Gå til innhold

Bilferie; Tyskland - Frankrike - Italia


Anbefalte innlegg

Har lest litt rundt på forumet her å fått mange gode tips på hvor jeg og madammen kan reise i sommer. Vi tenkte å finne oss ei strand i frankrike eller italia.. noen som har forslag til solfylte plasser? Tenkte å ta veien innom munchen etter å ha lest en overbevisende tråd her.. hehe..

 

Men som sagt:

 

de "beste" plassene i frankrike og nord italia med tanke på sol og litt strandliv:)

 

Er også usikker på hvilken bil jeg skal bruke

 

1. Mitsubishi Grandis DID 06`mod (2 seter) (fatterns)

2. BMW 528iA 97` mod (min) :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå for bimmeren om økonomien kan takle den :D

Da har du litt å gufse på med. Bagasjeplassen er jo ikke såååå mye større i Grandisen ;)

 

Angående steder å dra til: Oppgi litt mer spesifikk hvor i Italia og Frankrike dere belager dere på å kjøre. Få med dere München ja. Verdt ett besøk. Viktualienmarkt og Marienplatz. Her får dere bratwürst og ordentlig bayer. Jeg burde nesten ha betalt for å reklamere så mye for en by :!:

 

Har vært der noen ganger nå å de jeg har hatt med meg deler ofte synet mitt :)

Lenke til kommentar

Kjør autobahn ned til regionen Rheinland Pfalz. Ligger 5-6 timer fra paris med bil, alt etter kjørestilen, såklart :) Grenser til frankriket.

 

Har bodd i den regionen i 3 år, og været der nede er utrolig flott og varmt på denne tiden. Byer som er verdt en tur innom er Kaiserslautern og pirmasens.

Lenke til kommentar

Du MÅ til Muenchen!Jeg bor her og det er helt fantastisk! Marienplatz, ja, men også fotball-arenaen, Kønigsplatz, Hofbræuhaus,...

Hvis dere drar til Østerrike, så er Salzburg verdt et besøk. Utrolig vakker by også.

I Italia? Jepp, Lago di Garda er et vakkert sted. Vi er der hvert år. Er ikke langt til Venezia og andre fine steder i Italia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...