Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er toppløst normalt?

Gjest Grublefant

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her har vi igjen problemet med forumet når det gjelder hjelp, alle er så flinke med bastante uttalelser. Hun poster, du skriver "gjør det du vil, problemet ligger hos ham", mens andre poster "hvis du virkelig elsker ham, så slutter du med det". Er det virkelig noen forhold som fungerer sånn? Man ignorerer partnerens problemer og ber ham løse opp i de selv, eller stiller ultimatum som den andre må forholde seg til?

Jeg synes folk skal spørre seg selv hva de hadde gjort i situasjonen, hvis jeg solte meg naken og damen klaget, så vet jeg at jeg ikke hadde fortsatt uten å ta hensyn til henne, og jeg vet at hun ikke hadde sagt "nakensol eller meg".

8802189[/snapback]

Helt enig med den delen med at folk ikke svarer skikkelig her.

Jeg ville aldri likt om damen min solte seg toppløs osv, for noen i det hele tatt. Men jeg er veldig skeptisk til alt sånt. Om hun vil bli brun på puppene får hun ta solarium. Men nå har jeg ikke akkurat det problemet heller.. Og viss hun gjør noe jeg ikke liker klarer jeg som regel å få hun til å forstå mitt problem med saken, og da vil hun enten forstå at det er saklig eller om det ikke er det. Har jeg grunn til å reagere på det så ville hun droppet det og gjort som jeg ville. Hun tenker på meg og.. Men hadde jeg ikke hatt grunn til det hadde hun gjort som hun ville..

Altså, jeg hadde absolutt ikke likt om hun solte seg naken, og jeg ville heller ikke blottet slike private deler av meg for andre. Ikke bare fordi hun ikke ville likt det og fordi jeg ikke ville likt om hun gjorde det, men slike ting viser jeg ikke for hvem som helst.

Lenke til kommentar
Hei.

Jeg har en kjæreste som ikke liker at jeg soler og bader meg toppløs når han ikke er til stede. Jeg har mange gode guttevenner som jeg har kjent i mange år, og som jeg ikke ser på som gutter, men som venner. Når jeg er med de eller venninner hender det jeg bader & soler meg toppløs, for jeg bryr meg ikke om de ser meg.

Men kjæresten liker ikke dette da, han sier det er greit om han er til stede, men helst ikke når han ikke er det.. Er det jeg eller han som er vanskelig? Det er jo tross alt min kropp?

8801958[/snapback]

Kanskje han er redd for deg? :) Mange rare folk ute i verden vettu :(

Og så er han vel gjerne redd for at han skal miste deg, prat litt med han du så ordner det seg sikkert. :)

Hadde sikkert kommet til å reagert på samme måten dersom jeg var ham. :p

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg hadde følt meg utilpass med det (som gutt). Hvis du snakker ordentlig med han kan dere sikkert komme til enighet.

:hmm:

Kansje sole seg hjemme og han på seg bikini når du er på stranda? Du vil jo tydeligvis ha mer farge på kroppen.

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg hadde følt meg utilpass med det (som gutt). Hvis du snakker ordentlig med han kan dere sikkert komme til enighet.

:hmm:

Kansje sole seg hjemme og han på seg bikini når du er på stranda? Du vil jo tydeligvis ha mer farge på kroppen.

8876929[/snapback]

Oki?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...