Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er toppløst normalt?

Gjest Grublefant

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde jeg vært i sydens land hadde jeg nok sola meg toppløs, guttevenner til stede eller ikke. Måtte selvfølgelig sett ann hvilke guttevenner det er...

Da gjør jeg det for å slippe kjempehvite pupper når jeg kommer hjem, og det bør en evt kjæreste være fornøyd med.

8803908[/snapback]

Sende kjæresten til syden med guttevenner uten å selv være med? Høres ut som en oppskrift for "Duuu.. jeg har noe å fortelle deg..."

Lenke til kommentar
Hadde jeg vært i sydens land hadde jeg nok sola meg toppløs, guttevenner til stede eller ikke. Måtte selvfølgelig sett ann hvilke guttevenner det er...

Da gjør jeg det for å slippe kjempehvite pupper når jeg kommer hjem, og det bør en evt kjæreste være fornøyd med.

8803908[/snapback]

Sende kjæresten til syden med guttevenner uten å selv være med? Høres ut som en oppskrift for "Duuu.. jeg har noe å fortelle deg..."

8803931[/snapback]

Nei, faktisk ikke. Ser ikke noe problem med det.

Lenke til kommentar

Nei, hadde nok ikke blitt veldig happy, hvis ho skulle sole seg toppløs med sine guttevenner, men i syden, kunne det være ok, hvis hun er med sine venninner og ikke guttevenner, badestranda kan også være ok, for der er det mange andre jenter som soler toppløs også.

Endret av killerboy85
Lenke til kommentar

Hva er forskjellen på syden og stranda borti gata? Det er jo uansett noen som kommer til å se puppene til hun som går toppløs.. Men det er greit i syden fordi der blir mange andres pupper også sett på?

Koker vel ned til egne grenser. Jeg ville ikke ha likt det, om det var min dame. Enig med Aidskake, det passer seg rett og slett ikke.

Lenke til kommentar

Syden er drikking, festing med jentene, toppløs på stranden hele dagen og sjarmerende solbrune mannfolk. I tillegg føler man ofte at det som skjer i syden, blir i syden, med innstillingen "vi må slå oss løs, det er jo ferie". Dette er litt mindre aktuelt om det er noen pils på stranda i nærheten med kjentfolk.

Lenke til kommentar
Syden er drikking, festing med jentene, toppløs på stranden hele dagen og sjarmerende solbrune mannfolk. I tillegg føler man ofte at det som skjer i syden, blir i syden, med innstillingen "vi må slå oss løs, det er jo ferie". Dette er litt mindre aktuelt om det er noen pils på stranda i nærheten med kjentfolk.

8804326[/snapback]

bra svar, det var det jeg mente.

Lenke til kommentar

8804326[/snapback]

Jo, det kan godt være. Men det betyr heller ikke at alle kjærester der ute holder på slik:-) Men er det slik det foregår så spiller det vel ingen rolle om man er toppløs eller ikke?

Endret av Hanne:)
Lenke til kommentar

Dette er igrunn et tema man kan diskutere frem og tilbake uten å komme frem til noe fasitsvar.

Den enkleste løsningen er vel om trådstarter og typen tar en ordentlig prat om hvorfor de ønsker det skal være sånn og slik.

Jeg er til en viss grad enig i argumentet om at det er greit så lenge jeg er tilstede, men det har forsåvidt ikke så mye å si. Det er jo de samme puppene som blir vist frem uansett... Eneste er kanskje at de andre ser ikke fullt så mye på dem dersom jeg er tilstede.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor hun i det hele tatt vil vise puppene sine til andre enn kjæresten jeg.. Jeg betrakter ikke min kropp som min lenger, den tilhører typen. Ja, jeg kan bestemme over den, men er det noe han ikke liker så respekterer jeg det og ikke gjør det..

Og vil si det er forskjell på syden og et svaberg med 6 guttevenner.. Hvis hun vil/føler trang til å sole seg toppløs da, vil jeg si hun vil vise seg frem. Ikke vondt ment mot trådstarter, men det er sånn jeg oppfatter det..

Hvis du ikke vil ha hvite pupper kan du sole deg i hagen hjemme. Sommeren er lang, men trenger ikke gjøre det akkurat når man er med venner..

Endret av Iril
Lenke til kommentar

Jeg regner med at du er en jente :p

Gutter som har en kjæreste pleier som regel å bli sjalu på det der....hvis du soler deg med noen andre gutter der når han ikke er til stedet, så vil han ha visse mistanker.....eller det er ikke mistanker, det er vel det at han er redd for at du kanskje skal bli litt for godt kjennt med en annen gutt....Noen gutter klarer ikke å holde "kammeraten" unna når de ser en jente toppløs.... :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Helt enig med Iril. Det sier jo litt om du absolutt må sole deg toppløs foran alle guttevennene dine. De fleste jentene jeg kjenner ville aldri i livet gjort det.

Lenke til kommentar

Er helt enig med Steffypants. Det at man er i et forhold, betyr at man har valgt å gå inn i en slags "pakt" med et annet menneske og da er man nødt til å gi og ta. Det som er så synd, er at det, fra enkelte, bestandig skal bli snakk om "eiesyke", "fordommer" eller at personen har et problem hver gang noen ikke vil at partneren skal få gjøre akkurat hva de vil.

Man kan ikke nekte noen i å gjøre noe, men man kan si i fra og kanskje blir man hørt eller kanskje ikke. Kan man akseptere å ikke bli hørt av partneren på en enkelt sak, så er det ikke et problem lenger og man har valgt å godta at ting forblir slik partneren ønsker. Kan man ikke akseptere det, så får man evaluere hvor viktig dette er for deg og ta et valg om man kan fortsette i et forhold med denne personen.

Og til alle som prater om "eiesyke" og at folk som stiller krav har et problem o.l.:

Noen liker ikke at dama soler seg toppløs med venner tilstede. De ønsker ikke at kompiser skal se deler av dama som de forbinder med sex og dermed skal være noe som bare tilhører forholdet. Andre bryr seg ikke og da er det ikke et problem. Går det ikke ann å bruke hodet og ta hensyn til partneren sin? Hvis man har ting man overhodet ikke liker eller kan akseptere, så må man ta litt forhåndsregler for hvem man involverer seg med! Alt annet kan diskuteres, slik som vi gjør her i forumet og personer søker råd for å høre hva andre synes, slik at deres valg blir mer reflektert og litt mer nyansert. Skill mellom hva som angår deg personlig og hva som gjelder andre.

Til OT: Jeg, personlig synes ikke han overreagerer, men jeg ser det fra en manns ståsted. Dama mi liker ikke at jeg glor på toppløse damer på stranda, av den grunn at hun føler at mitt blikk trekkes mot andre damer. Det betyr ikke at jeg ikke ser, men jeg prøver å ta hensyn og ikke glo når hun ikke er der. :blush: Derfor kan jeg forstå at han kanskje tenker at kompisene dine ser mer av deg enn det en venn i utgangspunktet skal og derfor blir en grense tråkket over. Han vet at menn glor på pupper med lyst og begjær og derfor ønsker han ikke at du skal være på utstilling på en slik måte. Disse kompisene dine, og jeg tør påstå dette, snakker garantert om puppene dine og det at du viser de frem, når du ikke er der. Grunnen til det, er at det å se puppene til noen du kjenner, faktisk er en "big deal" for mange menn/gutter, nettopp fordi at de ser deler av deg som de "egentlig" kun skulle sett hvis de hadde sex med deg.

Dette vet typen din og derfor synes han sikkert at det er ubehagelig, i og med at disse omgås deg ellers og har "fått adgang" til deler av deg som kjæresten din skal ha "enerett" til. Mye av greia er sikkert at fremmede som ser puppene dine, forsvinner i et hav av folk som "bare har sett deg toppløs" og som typen din ikke ser igjen eller vet om, mens kompisene dine må kjæresten din forholde seg til i andre sammenhenger også, og i tillegg så er det et vennskap der fra før.

For å si det litt oppsumert: Kompisene dine får litt mer ut av vennskapet sitt til deg, enn det kompiser normalt får. Det de ser, er mer "forbeholdt" kjæresten din. Alle andre toppløse kvinner som kompisene dine ser på bryr ikke kjæresten din seg om, men akkurat deg har han følelser for og derfor blir det mer personlig og noe som plager ham, når menn han kjenner/må forholde seg til, prater om og ser på puppene dine. Det stikker litt dypere når personlige relasjoner kommer inne i bildet og han føler kanskje at kompisene dine, får litt mer ut av sitt platoniske forhold til deg enn de burde.

Prøv å kom til et kompromiss med han. Han har sikkert også forståelse for dine behov og dere kan sikkert møtes på halvveien.

Bare min tanke om saken! :)

Lenke til kommentar
Jøss så puritanske dere var da. Skulle nesten tro dere vokste opp på tiden hvor det var populært med
.

Min kjæreste må gjerne sole seg toppløs hvorhen hun måtte ønske det. Det er hennes kropp, hennes valg.

8805994[/snapback]

Stilig video! :!:

Du har helt rett i at hun bestemmer over egen kropp og når det ikke plager deg, så er det ikke et problem. OT derimot har en kjæreste som synes det er ubehagelig og da går det vel ann å ta hensyn til det...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...