Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er toppløst normalt?

Gjest Grublefant

Anbefalte innlegg

Ville ikke hatt noen problemer med at damen solte seg toppløs med mine/våre venner, men om hun gjorde det med sine venner (folk jeg ikke kjenner) så hadde jeg nok hvertfall tenkt over de

Men hun er vel ikke mer utro mens hun soler seg toppløs på stranden enn hun er på jobb. Blir det samme som å nekte damen å gå på byn uten at du er med. Gjør dere det?

8803038[/snapback]

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ville du reagert på om damen viste frem puppene på webcam til gutter på webcam? (Jeg spør, jeg anklager ikke og forventer ikke det ene eller andre svaret. Lurer bare på hvor din grense går)

Lord-Myrrah: Velobservert. :)

8803050[/snapback]

Ja, da ville jeg reagert. Forskjellen er at på stranden gjør man det for å sole seg (ja, greit.,..noen er sikkert stolt av puppene sine også, men de har hvertfall en fin nok unnskyldning som jeg godtar), mens på webcam gjør man det for å vise seg frem...og kun derfor.

edit; ser forresten ikke problemet i det du har markert, Steffyboii. Med mindre jeg overser noe, er det akkurat det jeg mener...at hun verken er utro på jobb eller når hun er toppløs på stranden.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar

Men du reagerer mer på at hun er toppløs på stranden med sine venner, noe som betyr at det altså er noe. Det er ikke kun utroskap det går på, jeg hadde blitt småprovosert hvis hun hele tiden lekte luremus med noen andre fordi hun likte oppmerksomheten. Ikke minst mtp hvor stor andel av voldtektsstatistikken som beskriver angriperen som en bekjent, gjerne en som har feiltolket signaler. Det ble gjerne veldig irrelevant og overdrevet, men slik tenker nå en paranoid Stefan når jenten hans er søt. ^^

Lenke til kommentar
Ja, det er noe. Men det er ikke fordi jeg ikke stoler på hun, det er fordi det var snakk om folk jeg ikke visste hvem var. Og du vet jo hvor mange griser det er der ute.

8803133[/snapback]

Jeg er en av dem, så ja. Hadde det vært en kompis sin dame, så hadde jeg stirret hver gang hun lukket øynene og han så vekk. =D

Lenke til kommentar

Enig med mange her. Jeg ville definitivt IKKE likte det om dama mi solte seg toppløs sammen med guttevennene sine. Hvorvidt de er "bare venner" osv osv, det er irrelevant for mitt vedkommende. At dama ligger toppløs sammen med masse gutter uten meg, er ihvertfall ikke noe jeg ville satt pris på.

Lenke til kommentar
Ja, det er noe. Men det er ikke fordi jeg ikke stoler på hun, det er fordi det var snakk om folk jeg ikke visste hvem var. Og du vet jo hvor mange griser det er der ute.

8803133[/snapback]

Må du være gris for å betrakte eit par pupper i offentligheten?

Lenke til kommentar

8803133[/snapback]

8803250[/snapback]

Kun hvis du blir tatt =D

Lenke til kommentar

8803133[/snapback]

8803250[/snapback]

Kun hvis du blir tatt =D

8803292[/snapback]

Solbriller next!

Eg ville ikkje følt meg vel om dama sprada rundt topplaus, uansett kor gode venar dei andre er.

Lenke til kommentar

Helt enig med Steffy.

I et forhold er man to. Da tar man hensyn til den andre parten. Er det vanskelig? Uten å sette teite ultimatum hver dag.

Lag heller en deal om at det er greit å sole seg toppløs når det bare er dere to hjemme i hagen, eller et sted hvor ingen andre kan se. Jeg skjønner ikke hvorfor folk har lyst til å vise puppene til andre enn kjæresten når de er sammen med noen.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvorfor folk har lyst til å vise puppene til andre enn kjæresten når de er sammen med noen.

Oppmerksomhet? Få bekreftelse på at deres fordeler trekker den oppmerksomheten de trenger? Jada, det er nok noen som skylder på at de ikke vil ha skille, men for all del..

Lenke til kommentar
Ville du reagert på om damen viste frem puppene på webcam til gutter på webcam? (Jeg spør, jeg anklager ikke og forventer ikke det ene eller andre svaret. Lurer bare på hvor din grense går)

8803050[/snapback]

Min grense går ihvertfall før det. Det å sole seg toppløs ville jeg neppe godtatt dersom hensikten var å vise seg fram. Blotter du puppene til gutter på webcam er det å skulle vise seg fram også eneste motiv, men soler du deg toppløs, regner jeg med at du gjør det for å få sol på kroppen. Det ville jeg ikke hatt problemer med, men mistenkte jeg andre hensikter, ville jeg trolig vært forbi skeptisk.

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært i sydens land hadde jeg nok sola meg toppløs, guttevenner til stede eller ikke. Måtte selvfølgelig sett ann hvilke guttevenner det er...

Da gjør jeg det for å slippe kjempehvite pupper når jeg kommer hjem, og det bør en evt kjæreste være fornøyd med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...