Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er toppløst normalt?


Gjest Grublefant

Anbefalte innlegg

Det som er greia er at selv om du sier de er venner ikke "gutter", så tror han de stirrer på puppene dine hele tiden. Og han liker ikke at andre glor på dama hans.

8802396[/snapback]

 

her vil jeg tillate meg selv å sitere Jerry Seinfeld: Å stirre på pupper er som å se på solen; du kan kun ha et kort blikk av gangen før du må se bort igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
edit: kall meg gjerne sær, men jeg hadde faktisk synes det hadde vært bedre om kjæresten min hadde solt seg toppløs på stranden enn om hun hadde gjort det alene med en kompis.

8802332[/snapback]

 

Det er jeg enig i faktisk.

 

Til trådstarter, jeg hadde sagt klart i fra hadde det vært meg det gjaldt.

Lenke til kommentar
Jeg bestemmer ingenting, men kan se ganske enkelt hva som er og ikke er gjennomtenkt, og det tror jeg de fleste klarer etter å ha lest gjennom tråden. En ting er sikkert, forhold basert på ultimatum er det ingen som er tjent på (og ikke ta all kritikken på din kappe, jeg vet at du ofte kommer med råd her inne som er bra, det er ikke kun deg jeg mener har gitt dårlig råd her inne).

8802231[/snapback]

Vel, vi får bare være enige om at vi er uenige. Men jeg kan bare svare for meg selv her, og jeg vet at mine meninger er gjennomtenkte. Det gjelder både synet på eiendomsretten til egen kropp og synet på sjalusi. Jeg kunne utdypet mer hva jeg mener om dette, men det er off-topic i denne tråden. Dessuten har jeg ofte uttrykt det før på forumet. Poenget med slike diskusjoner hvor folk spør om "hjelp" og råd er at trådstarter selv kan vurdere svarene man får og ta en egen avgjørelse, basert på hva som virker fornuftig for akkurat den personen.

 

Det er off-topic for de fleste trådene her at forumdeltakerne diskuterer seg imellom hvem som har "rett" eller om ting er gjennomtenkt. Som debattant bør man komme til tråden med en innstilling om å respektere andres meninger og la være å karakterisere dem i negativ grad for å fremme sine egne meninger.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar

Det var da pokker så filosofisk og defensiv du er idag, da, Steffy? Først lager du en 2 siders lang diskusjon med Cun i filmtråden, nå tar du over denne tråden med laaange manifester om din egen psykologi om hvorfor du har rett og alle andre har feil. Dette er bare off-topic snakk.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Jeg følte meg i diskusjonshumør. ^^

 

Men altså, dette har jeg mente lenge og uttrykt før. Det er veldig mye som kommer frem i tråder om kjærlighet, sex og helse som jeg ser på som direkte skadelig for personen som mottar svaret. Vi har folk som snakker om å bruker to kondomer, noe som har stått i fjortissblad i alle år, selv vi nå vet at dette ødelegger kvaliteten på begge og øker risikoen. Vi har folk som ser Dr. Phil og kommer med dårlige råd når det som ofte er det eneste rådet å gi er "se noen som vet hva de snakker om, dette problemet er større enn det vi kan hjelpe deg med" og spesielt i denne tråden snakker folk om forholdet som om det er noe å bare droppe pga en småting. Jeg blir opprørt når et forum som skal hjelpe ikke nødvendigvis gjør det.

 

Filmpraten var for øvrig ikke jeg som startet eller avsluttet, og innebar flere parter. Jeg og Cun var mest aktiv fordi vi kjenner hverandre irl og har diskutert det før, så vi var mer åpen om det vi mente.

 

 

Jeg har aldri påstått at jeg har rett, jeg har ikke valgt en side og stått ved den. Jeg har derimot kritisert de som har kommet med et svar som jeg ser på som feil og skadelig for forholdet. Noen sier noe, jeg sier at det ikke er så enkelt; jeg mener ikke at jeg har rett eller har løsningen, men at ingen av oss har det og ikke burde fremstille oss selv som mer informerte.

Lenke til kommentar

Ja, hvis man legger mange av rådene som dukker opp her på forumet til grunn, skulle man tro at alle forhold var en skyttergravskrig hvor "det man faktisk har rett til å gjøre" er (legitime) våpen og det å bli tatt hensyn til av partneren er en unntakstilstand man må true og lure seg til ved å spille kortene riktig. Det er vel samma faen om det er lov, fysisk mulig, berettiget og alt det der å sole seg toppløs. Det er lov å pelle seg i nesa absolutt hele tiden også, men det er fremdeles ikke noe jeg forventer at partnere skal godta.

Lenke til kommentar

Jeg er enig med SteffyPants i at man bør ha respekt for hverandre i et slikt forhold, og respektere den andre partens synspunkter i en slik sak. Hvis det er uutholdelig for en at den andre soler seg toppløs, så bør man ta hensyn til dette. Men å være nazi-kontrollfrik er også litt drøyt i en slik sammenheng, og det er klart at selv om man lever i et kjærlighetsforhold så er man en individuell person med egne behov, og dette med å ta hensyn gjelder begge veier. Dersom dama gjerne vil ha sol på så mye av kroppen som mulig for å unngå teite skiller, så ville ikke jeg sett på det som problematisk, ihvertfall ikke hvis jeg var trygg på både dama og vennene hun var med. Om jeg var skeptisk, så hadde jeg heller innledet en samtale.

Lenke til kommentar

Å sole seg toppløs bare med en kompis eller to syns jeg og blir feil. På stranda med masse mennesker går liksom greit, men blir noe spesielt intimt rundt det når man bare er et par stykker. Blir liksom som om man skulle kommet hjem til dama og en kompis i boblebadet, "nei vi bare tok oss et bad". Skurrer litt :\

Lenke til kommentar
Å sole seg toppløs bare med en kompis eller to syns jeg og blir feil. På stranda med masse mennesker går liksom greit, men blir noe spesielt intimt rundt det når man bare er et par stykker. Blir liksom som om man skulle kommet hjem til dama og en kompis i boblebadet, "nei vi bare tok oss et bad". Skurrer litt :\

8802845[/snapback]

Det er jeg forsåvidt enig i, unntaket måtte ha vært temmelig spesielle omstendigheter (som jeg ikke kan nevne i farten).

Lenke til kommentar

Ville ikke hatt noen problemer med at damen solte seg toppløs med mine/våre venner, men om hun gjorde det med sine venner (folk jeg ikke kjenner) så hadde jeg nok hvertfall tenkt over det, men tror faktisk ikke jeg hadde giddet å lage noen diskusjon ut av det da heller.

 

Hva er problemet? Er hun sammen med deg, så er hun sammen med deg. Har hun lyst å være utro så er hun utro...lett...uten at du kommer til å merke det. Men hun er vel ikke mer utro mens hun soler seg toppløs på stranden enn hun er på jobb. Blir det samme som å nekte damen å gå på byn uten at du er med. Gjør dere det?

 

Men så syns jeg av en eller annen grunn at litt skille og melkehvite pupper er fint da, så...

Lenke til kommentar
Ville ikke hatt noen problemer med at damen solte seg toppløs med mine/våre venner, men om hun gjorde det med sine venner (folk jeg ikke kjenner) så hadde jeg nok hvertfall tenkt over det, men tror faktisk ikke jeg hadde giddet å lage noen diskusjon ut av det da heller.

 

Hva er problemet? Er hun sammen med deg, så er hun sammen med deg. Har hun lyst å være utro så er hun utro...lett...uten at du kommer til å merke det. Men hun er vel ikke mer utro mens hun soler seg toppløs på stranden enn hun er på jobb. Blir det samme som å nekte damen å gå på byn uten at du er med. Gjør dere det?

 

Men så syns jeg av en eller annen grunn at litt skille og melkehvite pupper er fint da, så...

8803038[/snapback]

Så dama de får bare lov til å gå på jobb med dine/deres venner? Og du tenker over det hvis hun går på jobb med dem?

Lenke til kommentar

Skrev jeg det, Lord-Myrrah? Var i så fall ikke det jeg mente.

 

 

QUOTE(Arbakadarba @ 07/06-2007 : 10:56)

Blir det samme som å nekte damen å gå på byn uten at du er med. Gjør dere det?

 

 

det er mange som ser på puppene som en del av det kvinnelige kjønsorgan. såvidt jeg vet er det ikke vanlig å flashe dette på jobben....

 

Nei, men det er relativt normalt å sole seg toppløs. Ser ikke noen grunn for å bli mer sjalu av det enn av mange andre ting.

 

Eneste er om hun soler seg toppløs med vennene sine, men hjemme på soverommet nekter hun å kle av seg foran deg...men det var vel ikke saken her.

 

edit; ehm..pc'en min går visst til helvete nå...skriften ble så liten at jeg ikke kalrer å lese en drit, derfor; merkelig quoting av meg her. Hurra!

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...