Beckham Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Har mont en ny pc nå , men når jeg setter i cdn med Vista så sier maskinen at jeg ikke har en oppstartpartisjon på hdd .. Hvordan lager jeg det ?? Gjøres det i Bios ?? Lenke til kommentar
humbuq Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Har mont en ny pc nå , men når jeg setter i cdn med Vista så sier maskinen at jeg ikke har en oppstartpartisjon på hdd .. Hvordan lager jeg det ?? Gjøres det i Bios ?? 8801927[/snapback] Høres ut som om pcen din ikke prøver å boote fra dvd-en med vista på. Sett dvd-rom-en først under 'boot devices' eller noe slikt i BIOS. Let litt, du finner det nok. Lenke til kommentar
Beckham Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Har mont en ny pc nå , men når jeg setter i cdn med Vista så sier maskinen at jeg ikke har en oppstartpartisjon på hdd .. Hvordan lager jeg det ?? Gjøres det i Bios ?? 8801927[/snapback] Høres ut som om pcen din ikke prøver å boote fra dvd-en med vista på. Sett dvd-rom-en først under 'boot devices' eller noe slikt i BIOS. Let litt, du finner det nok. 8801999[/snapback] Takk for hjelpen ,, nå e det fikset og vista er innstallert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå