Henry9 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hvilken kjøretøy / VannTøy Ønsker du deg i GTA IV ? Sett inn et bilde av bilen "din" PS: ikke Link, Legg bilde skjult Jeg Tenker deilig: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Haha.. Jeg ser ikke akkurat for meg Niko i en av de bilene der, Niko er ikke den typen Litt dumt egetlig! Men han kunne sikkert kjørt den hummeren Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 nå må du jo huske på ay det ikke er ekte bilmerker som standard i noen av de gta spillene som har kommet ut , så jeg tror ikke at vi får se noen ekte bilmarker i IV heller Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 nå må du jo huske på ay det ikke er ekte bilmerker som standard i noen av de gta spillene som har kommet ut , så jeg tror ikke at vi får se noen ekte bilmarker i IV heller 8806855[/snapback] åå samma det vel, de kan bare lage noen som ser nesten ut som de på bildene da ! Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 En buss, med andre enn deg sjøl Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Skjønner ikke at folk synes det er så morsomt med "super" biler jeg... Hadde vært gøy å kunne kjøre traktor Ikke at det passer inn da. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Noe slikt: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kanskje en østblokk-variant. Lada Niva i monsterutgave? EDIT: Jammen finnes det også: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 9. juni 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hummer lignende greier var jo på GTA Vice city og jeg mener det var på San Andreas også. Så har vi Infernus som ligner litt på Lambo , Cheetah som Ferrari. Så det kommer garantert noen heftige biler. Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Monstertruck og traktor var med i SA. Veit ikke helt hvordan det vil ta seg ut i IV. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Faggio, men mest for kos. Den er så tøff, selvom den er ufattelig treig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Faggio, men mest for kos. Den er så tøff, selvom den er ufattelig treig. Den lille pizza-scooteren? Hvis det er den dumener vil den nok sikkert komme tilbake... face it, N.Y/Liberty City uten Pizzabud? not gonna happen! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jepp. At den er treig er bare litt av sjarmen. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Den er jo etthjulsjern numero uno! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Den er jo etthjulsjern numero uno! ... kall den "Lakus"... Lakus er et allsindig ord og kan brukes til alt. Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Monster Truck og Hummer H2, dytte alle bilene på motorveiene cruisebil skal være ferrari f50 som var med i det orginale GTA III... Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Skip! At man kan kjøre svære tankskip og KJØRE PÅ LAND :D KAMIKAZE! Synd det ikke er fly da Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Enhjulssykkel! Velosiped! Rullebrett! Hangglider og paraglider! Luftskip! U-båt! Radiobil! Gravemaskin! Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Det var mange bra Isbilen! Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Gravemaskin ville vært tøft, da! Tenk å gå beserk med en slik.. jeg har lekt litt med kranen i San Fierro, tenkte på å lage trafikk-kaos om mulig.. he, he. Får gode minner om HL 2 og kranen der.. knuse, drepe, glise. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Gravemaskin ville vært tøft, da! Tenk å gå beserk med en slik.. jeg har lekt litt med kranen i San Fierro, tenkte på å lage trafikk-kaos om mulig.. he, he. Får gode minner om HL 2 og kranen der.. knuse, drepe, glise. 8887995[/snapback] Må si avataren din passet fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå