mad_arab Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg har sjelden sett noen funksjon blitt misbrukt og benyttet til så mye idiotisk som avstemningsfunksjonen her inne. Når folk lager avsteminger av typen som: "Hva er galt med maskina mi!!!??? [Avstemning]" og "IntHELL eller AMD?!!!!! [Avstemning]" så burde noen moderatorer se at store deler av brukermassen helt klart ikke er modne nok til å kunne benytte denne funksjonen. Den har ingen nytteverdi her. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Hehe enig her. Akkurat som å la små unger springe rundt i godteributikken med pappas kredittkort Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 La oss ha en avstemming på om vi vil ha avstemminger eller ikke! (sorry, er litt fjollete i dag - kunne ikke dy meg) Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 polls for oss vanlige brukere er dumt og tillate... blir så alt for mange 14tisser som må prøvde den bare... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 kan du ikke bare gi det som en gode til de som har over 500 meldinger eller noe. Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Får forte meg og spamme meg opp i 500 meldinger da Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Er litt enig her. Å drive med avstemming (eller statistikk i det hele tatt) krever en god del kunnskap. Det finnes strenge normer og regler både på hvordan et spørsmål er utformet og hvordan svarene er presentert. Liker avstemmingsfunksjonen, men det er synd den blir misbrukt så mye. Kanskje man kan begrense avstemminger ved at kun moderatorer kan stille dem på forespørsel fra brukerne Så får vi håpe de har de nødvendige kunnskapene til å lage skikkeligee "polls" Men det kan jo godt være at det går seg til etterhvert, hvem vet? Men hvis tilstandene ikke bedrer seg snart så burde man nok gjøre noe. Lenke til kommentar
peach Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Det er jo bare å ikke stemme hvis det er noe sånn fjortiss greier. Så får heller moderatorene (eller dere) si i fra til forfatteren, slik som når folk ikke følger retningslinjene. Og man kan heller ikke bare la de med så og så mange meldinger bruke avstemningsfunksjonen. Enten alle eller ingen. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Gi ansvaret for avstemninger tilbake til moderatorene. Er altfor mye tøys nå. Til og med greie avstemnings-idèer blir ødelagt av kunnskapsløse brukere, og det hele ender opp i vas. Mail/privat melding til en moderator der en forklarer hvilken avstemning man vil ha er en grei løsning. Dette er såpass "bakvendt" at alle fjortiss-posterne ikke gidder, men man allikevel har mulighet til å bruke funksjonen. Lenke til kommentar
amund Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg har sjelden sett noen funksjon blitt misbrukt og benyttet til så mye idiotisk som avstemningsfunksjonen her inne. Avstemningsfunksjonen skal være skrudd av for vanlige brukere for noen dager siden. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 kan du ikke bare gi det som en gode til de som har over 500 meldinger eller noe. hehe, hvorfor akuratt over 500 meldinger kunne det ikke vært 585? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hva er problemet? Hva er galt med å la folk få leke seg litt med polls? Du er ikke nødt til å hoppe inn i en tråd med en gang du ser tegnet for en poll, er du? Dette blir for dumt! Jeg har sett en del teite poller, men dette tar kaka. Skal du ikke stenge ute brukere som poster dumme poster med det samme? -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå