Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Åpne porter, trenger brukernavn + pw


Anbefalte innlegg

Hallo, trenger å åpne noen porter på det lokale nettverket, men har ikkje peiling på brukernavn og passord. har ett Zyxel Prestige 350R-T3 modem.

Virker som om at det er samme brukernavn og passord for alle som bruker modemet, enten admin/1234 eller 1234/1234 men ingen av dem funker. Noen som vet noe?

 

edit: for å forklare litt nærmere. Eg går i kjør, skriver CMD og skriver ipconfig inni cmd. så skriver eg standard gatewayen inni browseren, og deretter trenger eg brukernavn og passord.

Endret av Valkyrien
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Let her min venn

http://phenoelit.darklab.org/cgi-bin/display.pl

 

virker ikke dette så reseter du den.. skriv her så kan jeg hjelpe deg med instruksjoner på hvordan du reseter den..

 

som regel er det bare å trykke inn bryter en bak (bruk en tynn gjenstand) i 10 sekunder. men etter verdt har det kommet produkter der du må begynne å holde inne, og så sette på strømmen og deretter holde i 10 sekunder... men dette kan vi finne ut av.

 

lykke til.

Lenke til kommentar
som regel er det bare å trykke inn bryter en bak (bruk en tynn gjenstand) i 10 sekunder. men etter verdt har det kommet produkter der du må begynne å holde inne, og så sette på strømmen og deretter holde i 10 sekunder... men dette kan vi finne ut av.

8801297[/snapback]

wtf?? D e snakk om passord her...

 

Passord har du fått fra levrandør :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvilken leverandør har du? Kontakt leverandøren, så må du få brukernavn og passord. Får du ikke det, har du jo ikke mulighet til å åpne porter, og etter min mening så har du da ikke full internett tilgang.

 

Vil ikke anbefale deg å prøve deg på en reset om du ikke vet hva du driver med, er jo en del som må konfigureres for linjen for å få den opp. Og om du ikke får det til igjen selv må du sende routeren til leverandøren og få dem til å sette den opp igjen (Evt. helt ny router) og det blir belastet regningen din.

Lenke til kommentar
Dersom routeren er satt opp av ISP'en din, kan det være dumt å resette den.  Endel routere er både modem og router, og ISP'en din kan ha konfigurert modemdelen, og uten denne konfigureringen kan du miste kontakten fullstendig.

8806892[/snapback]

 

helt enig, derfor er beste måten og hente ut password fra den, eller ringe isp din og spøre eller dem som satt den opp

Lenke til kommentar
som regel er det bare å trykke inn bryter en bak (bruk en tynn gjenstand) i 10 sekunder. men etter verdt har det kommet produkter der du må begynne å holde inne, og så sette på strømmen og deretter holde i 10 sekunder... men dette kan vi finne ut av.

8801297[/snapback]

wtf?? D e snakk om passord her...

 

Passord har du fått fra levrandør :thumbup:

8806573[/snapback]

 

I tilfelle fabrikk passordet har blitt endret, og du vil resette det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...