Gå til innhold

WoW forumet, og undersøkelsene/nye regler


Anbefalte innlegg

Vi snakker ikke om direkte cheats, forsåvidt er faktisk selging av acocunter lovlig i US etter dem sin EULA også.

 

NEI.

 

Ikke gjenta denne myten flere ganger nå.

 

https://signup.worldofwarcraft.com/agreemen...jsessionid=DA6C

 

Ownership/Selling of the Account or Virtual Items.

Blizzard does not recognize the transfer of Accounts. You may not purchase, sell, gift or trade any Account, or offer to purchase, sell, gift or trade any Account, and any such attempt shall be null and void. Blizzard owns, has licensed, or otherwise has rights to all of the content that appears in the Program. You agree that you have no right or title in or to any such content, including the virtual goods or currency appearing or originating in the Game, or any other attributes associated with the Account or stored on the Service. Blizzard does not recognize any virtual property transfers executed outside of the Game or the purported sale, gift or trade in the "real world" of anything related to the Game. Accordingly, you may not sell items for "real" money or otherwise exchange items for value outside of the Game.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi snakker ikke om direkte cheats, forsåvidt er faktisk selging av acocunter lovlig i US etter dem sin EULA også.

 

 

Dette er om å få lov til å diskutere det uten en ban, om et tema mange bryr seg om og har mange meninger om.

 

Om du hadde hengt her i 3 år som meg vil du se at om du prøver å spørre folk hvor det er billigst gold kan du veldig lett komme på en hate list fra MANGE folk her.

 

Er snakk om å kunne diskutere temaet, de som er dumme nok til å prøve å få en diskusjon på hvor han kan få mest gold ut av penga fortest finner han fort ut at det kan han bare glemme her.

 

 

La oss diskutere for diskusjonens skyld.

 

 

 

(Nei ytringsfriheten teller ikke her pga privat forum osv, men de som tror på den burde fortsatt støtte den her, er vel det som er poenget.)

8803855[/snapback]

 

Enig med Pct her. De som kommer til å spørre hvor du kan få billig gold vil uansett bli lagt for hat av andre forumbrukere slik det alltid har vært.

Lenke til kommentar

Sitat OP, fra en av de vote-trådene:

 

Synest dykk det bør være tillatt å diskutere kjøp av gull, kontoer og liknande på forumet vårt? Det er då snakk om kvar ein får kjøpt det samt prisar.

 

Det er altså ikke snakk om noe slags idealistisk folkeopplysning her... Det er snakk om å bistå folk i å gjøre hobbyen min kjipere.

 

Alt pratet om "ytringsfrihet" er bare noe som folk namedropper for å få viljen sin gjennom... "Ytringsfrihet" - ojoj, da må det jo være kjempeviktige greier! Frihet er jo viktig!

 

Sannheten er at denne avgjørelsen ikke skal tas på politisk bakgrunn, det har ingenting med saken å gjøre. Det er snakk om hvor minimumsgrensen for folkeskikk og fornuft skal gå for de som bruker forumet.

 

Jeg er drit lei av å drive å leke care-police. Kan det ikke bare tas en avgjørelse på dette kjapt, så vet vi om dette forumet vil være seriøst nok til å forsette å oppholde seg i eller ikke.

Endret av Rata101
Lenke til kommentar

Helt ærlig, så burde det være lov til og diskutere goldkjøping, botting og alt mulig suspekt til WoW. Det er tross alt et DISKUSJONSforum.

Correct me if im wrong, anyone.

Så det burde være tillatt at folk kan dele sine erfaringer om hvem som scammer deg for penger og hvem som faktisk trader deg gold.

Det burde også være lov til og diskutere hvordan den ekle glidern funker, sånn at folk kan botte seg opp og ha null erfaring what so ever i end game.( selvom det finnes mange folk som er keen på enda en highlevel men orker ikke levle hele veien, som allerede har nok av erfaring)

 

Ja, jeg er absolutt for det. Det burde være lov til og kunne diskutere det.

Men jeg kommer absolutt ikke til og være mye (eller noe) aktiv i de trådene.

Selvom jeg ikke ser noe galt i og kunne diskutere ting.

Har for mye imot folk som må kjøpe gull, fordi at raidingen krever mye, eller at flying mounten koster flesk. At RL tar så mye tid, at de ikke kan farme og i stedet må svi av penger for og kunne ha glede av spillet.

Hater bottere generelt, selvom hvis noen fortsatt husker så mener jeg at de ikke påfører spillet en ubalanse. Mener om botting at det er så mye de går glipp av, om hvordan spille klassen sin osv. botting er latskap rett og slett.

 

Og til dere som sier at hvis det blir tilatt og diskutere goldkjøp/botting osv at dere kommer til og forsvinne fra forumet, så greit. Enda en trangsynt tulling borte. Call someone who cares.

 

Å til de snille moderatorene her: Hvis dette blir tillatt, at folk får kunne diskutere goldkjøp/botting osv. Så skal jeg vedde på at det blir en DEL flaming fra andre brukere som har så mye imot det ( har det jeg å, men gidder ikke flame folk for hva de velger og gjøre) Så det blir en del ryddejobb for modsene!

Lenke til kommentar
Mazage, du er rimelig naiv om du mener at gullkjøp, botting osv ikke ødelegger noe av spillet. Nuff said.

8838708[/snapback]

 

Nevnte bare botting jeg da. Gullkjøp har jeg aldri sagt noe i mot for. Mer penger, mer å bruke, høyere priser, osv osv.. Men du kan heller forklare meg hvorfor, direkte skader BOTTING ( ikke noe annet, bare sånn at det er clear :D ) spillet. Kommer du med noe som faktisk virker ekte og at det er kun bottere som gjør det så skal jeg bøye meg i støvet for deg..

Lenke til kommentar

Tja.

 

Botter gjør at honor-systemet blir ubalansert, folk kan farme botter. Botter gjør at det kommer mer varer i omløp, som igjen fører til mer gull, og dermed høyere priser. Botter gjør at folk som ikke kan spille klassen sin, plutselig havner i lvl 70 instancer, og ødelegger for resten av gruppa.

 

Kan sikkert komme med flere ting også.

Lenke til kommentar
...Botter gjør at folk som ikke kan spille klassen sin, plutselig havner i lvl 70 instancer, og ødelegger for resten av gruppa...

8838873[/snapback]

Dette har blitt et stort problem etter BC. Nå trenger ikke alle noobene å være bottere, men jeg tror en betydningsfull andel er bottere.

Endret av TomFu
Lenke til kommentar
Helt ærlig, så burde det være lov til og diskutere goldkjøping, botting og alt mulig suspekt til WoW. Det er tross alt et DISKUSJONSforum.

Correct me if im wrong, anyone.

Så det burde være tillatt at folk kan dele sine erfaringer om hvem som scammer deg for penger og hvem som faktisk trader deg gold.

Det burde også være lov til og diskutere hvordan den ekle glidern funker, sånn at folk kan botte seg opp og ha null erfaring what so ever i end game.( selvom det finnes mange folk som er keen på enda en highlevel men orker ikke levle hele veien, som allerede har nok av erfaring)

 

Skal det være diskusjon så burde du vel komme med andre eksempler enn scamming og goldselling kanskje? Og hvorfor skal det være lov å diskutere glider/botting?

 

De diskusjonene du prater om har da som regel bare blitt flamewars... Noen er for, greit nok. Noen er imot, greit nok. Blizzard bestemmer at det ikke er lov, da er det egentlig veeeeeldig enkelt spør du meg.

 

Å spørre om botter ødelegger eller ikke er det null poeng i, alle vet at botting ødelegger for andre.

Lenke til kommentar
Helt ærlig, så burde det være lov til og diskutere goldkjøping, botting og alt mulig suspekt til WoW. Det er tross alt et DISKUSJONSforum.

Correct me if im wrong, anyone.

Så det burde være tillatt at folk kan dele sine erfaringer om hvem som scammer deg for penger og hvem som faktisk trader deg gold.

Det burde også være lov til og diskutere hvordan den ekle glidern funker, sånn at folk kan botte seg opp og ha null erfaring what so ever i end game.( selvom det finnes mange folk som er keen på enda en highlevel men orker ikke levle hele veien, som allerede har nok av erfaring)

 

Skal det være diskusjon så burde du vel komme med andre eksempler enn scamming og goldselling kanskje? Og hvorfor skal det være lov å diskutere glider/botting?

 

De diskusjonene du prater om har da som regel bare blitt flamewars... Noen er for, greit nok. Noen er imot, greit nok. Blizzard bestemmer at det ikke er lov, da er det egentlig veeeeeldig enkelt spør du meg.

 

Å spørre om botter ødelegger eller ikke er det null poeng i, alle vet at botting ødelegger for andre.

8839839[/snapback]

 

 

Hahaha, det jeg vil frem til er at det burde være lov til og kunne diskutere det. Siden det allerede er så veldig utbredt. Burde være lov hvertfall.

Lenke til kommentar
Tja.

 

Botter gjør at honor-systemet blir ubalansert, folk kan farme botter. Botter gjør at det kommer mer varer i omløp, som igjen fører til mer gull, og dermed høyere priser. Botter gjør at folk som ikke kan spille klassen sin, plutselig havner i lvl 70 instancer, og ødelegger for resten av gruppa.

 

Kan sikkert komme med flere ting også.

8838873[/snapback]

 

Nei, når flere varer kommer i omløp så faller etterspørselen etter disse, og prisene SYNKER.

 

Enhver nisje som er overbetalt i forhold til arbeidsmengden lagt inn kommer før eller siden til å oppdages og farmes til det uendelige, inntil så mange gjør det/så mange varer er tilbudt, at prisene synker som følge av for stort tilbud.

 

Dette er enkel økonomi.

Lenke til kommentar
Tja.

 

Botter gjør at honor-systemet blir ubalansert, folk kan farme botter. Botter gjør at det kommer mer varer i omløp, som igjen fører til mer gull, og dermed høyere priser. Botter gjør at folk som ikke kan spille klassen sin, plutselig havner i lvl 70 instancer, og ødelegger for resten av gruppa.

 

Kan sikkert komme med flere ting også.

8838873[/snapback]

 

Nei, når flere varer kommer i omløp så faller etterspørselen etter disse, og prisene SYNKER.

 

Enhver nisje som er overbetalt i forhold til arbeidsmengden lagt inn kommer før eller siden til å oppdages og farmes til det uendelige, inntil så mange gjør det/så mange varer er tilbudt, at prisene synker som følge av for stort tilbud.

 

Dette er enkel økonomi.

8840062[/snapback]

 

 

En som har skjønt det :)

Lenke til kommentar
Hahaha, det jeg vil frem til er at det burde være lov til og kunne diskutere det. Siden det allerede er så veldig utbredt. Burde være lov hvertfall.

8840034[/snapback]

 

Jeg frykter at det blir masse flamewars om det blir lov, og det senker kvaliteten på dette forumet enormt. Det er forskjell på "burde være lov" fordi det prinsipielt sett ikke er lovstridig og "burde ikke være lov" fordi det er til fellesskapets beste.

Lenke til kommentar
Hahaha, det jeg vil frem til er at det burde være lov til og kunne diskutere det. Siden det allerede er så veldig utbredt. Burde være lov hvertfall.

8840034[/snapback]

 

Jeg frykter at det blir masse flamewars om det blir lov, og det senker kvaliteten på dette forumet enormt. Det er forskjell på "burde være lov" fordi det prinsipielt sett ikke er lovstridig og "burde ikke være lov" fordi det er til fellesskapets beste.

8840464[/snapback]

 

Har allerede nevnt at det kommer til og bli en del flamewars, så hvis moderatorene gjør jobben sin ( som de er veldig flinke i) og at folk generelt ikke oppfører seg som drittunger i postene, som noen her kan være i en del poster. Så tror jeg faktisk det skal gå bra jeg

Lenke til kommentar
Helt ærlig, så burde det være lov til og diskutere goldkjøping, botting og alt mulig suspekt til WoW. Det er tross alt et DISKUSJONSforum.

Correct me if im wrong, anyone.

Så det burde være tillatt at folk kan dele sine erfaringer om hvem som scammer deg for penger og hvem som faktisk trader deg gold.

Det burde også være lov til og diskutere hvordan den ekle glidern funker, sånn at folk kan botte seg opp og ha null erfaring what so ever i end game.( selvom det finnes mange folk som er keen på enda en highlevel men orker ikke levle hele veien, som allerede har nok av erfaring)

 

Skal det være diskusjon så burde du vel komme med andre eksempler enn scamming og goldselling kanskje? Og hvorfor skal det være lov å diskutere glider/botting?

 

De diskusjonene du prater om har da som regel bare blitt flamewars... Noen er for, greit nok. Noen er imot, greit nok. Blizzard bestemmer at det ikke er lov, da er det egentlig veeeeeldig enkelt spør du meg.

 

Å spørre om botter ødelegger eller ikke er det null poeng i, alle vet at botting ødelegger for andre.

8839839[/snapback]

 

 

Hahaha, det jeg vil frem til er at det burde være lov til og kunne diskutere det. Siden det allerede er så veldig utbredt. Burde være lov hvertfall.

8840034[/snapback]

Mazage, er du ikke riktig klok?

Selv om det er etterspørsel etter noe som ikke blir godtatt, så skal det bli lov?

"Det er så mange som bruker narkotika, så vi kan jo bare lovliggjøre det."

Blir det akseptert å komme med kontoer som selges, tråder om hvor man kan kjøpe gull og diskusjoner om hvilke botter som er best, så drar jeg fra forumet.

Lenke til kommentar

Dette med flamewars tror jeg også kan bli et stort problem om det blir lov å diskutere emnene rundt botting etc.

 

Det som kan løse det er å lage et underforum der man kan snakke om alt dette, uten at selve WoW forumet blir fult av slike tråder. Så har man et seriøst forum, og et der man kan snakke om cheats, hacks gliders og alt det andre som følger med.

 

For guds skyld, om dette blir lov, ikke la dem poste det i WoW forumet vårt, men et eget underforum.

Lenke til kommentar
Helt ærlig, så burde det være lov til og diskutere goldkjøping, botting og alt mulig suspekt til WoW. Det er tross alt et DISKUSJONSforum.

Correct me if im wrong, anyone.

Så det burde være tillatt at folk kan dele sine erfaringer om hvem som scammer deg for penger og hvem som faktisk trader deg gold.

Det burde også være lov til og diskutere hvordan den ekle glidern funker, sånn at folk kan botte seg opp og ha null erfaring what so ever i end game.( selvom det finnes mange folk som er keen på enda en highlevel men orker ikke levle hele veien, som allerede har nok av erfaring)

 

Skal det være diskusjon så burde du vel komme med andre eksempler enn scamming og goldselling kanskje? Og hvorfor skal det være lov å diskutere glider/botting?

 

De diskusjonene du prater om har da som regel bare blitt flamewars... Noen er for, greit nok. Noen er imot, greit nok. Blizzard bestemmer at det ikke er lov, da er det egentlig veeeeeldig enkelt spør du meg.

 

Å spørre om botter ødelegger eller ikke er det null poeng i, alle vet at botting ødelegger for andre.

8839839[/snapback]

 

 

Hahaha, det jeg vil frem til er at det burde være lov til og kunne diskutere det. Siden det allerede er så veldig utbredt. Burde være lov hvertfall.

8840034[/snapback]

Mazage, er du ikke riktig klok?

Selv om det er etterspørsel etter noe som ikke blir godtatt, så skal det bli lov?

"Det er så mange som bruker narkotika, så vi kan jo bare lovliggjøre det."

Blir det akseptert å komme med kontoer som selges, tråder om hvor man kan kjøpe gull og diskusjoner om hvilke botter som er best, så drar jeg fra forumet.

8840842[/snapback]

 

 

Jeg spør siden det virker som du har tatt meg feil. Hvor har jeg sagt at goldkjøp og botting skal bli lovlig? Har bare sagt at det kan være lov å diskutere det

Så ja, jeg tror jeg har vettet i behold.

Lenke til kommentar
Dette med flamewars tror jeg også kan bli et stort problem om det blir lov å diskutere emnene rundt botting etc.

 

Det som kan løse det er å lage et underforum der man kan snakke om alt dette, uten at selve WoW forumet blir fult av slike tråder. Så har man et seriøst forum, og et der man kan snakke om cheats, hacks gliders og alt det andre som følger med.

 

For guds skyld, om dette blir lov, ikke la dem poste det i WoW forumet vårt, men et eget underforum.

8840914[/snapback]

Da kan de som ønsker å diskutere juks i et spille like greit lage seg et eget forum. Jeg tviler på at de som holder forumet opp og moderer det ønsker å legge rette til juksing i spill. Tenk deg en underkategori der man kan diskutere WH og Aimbot i CS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...