Gå til innhold

WoW forumet, og undersøkelsene/nye regler


Anbefalte innlegg

Da kan de som ønsker å diskutere juks i et spille like greit lage seg et eget forum. Jeg tviler på at de som holder forumet opp og moderer det ønsker å legge rette til juksing i spill. Tenk deg en underkategori der man kan diskutere WH og Aimbot i CS.

8841055[/snapback]

 

Men nå er realiteten slik at det er kanskje det som skjer. Det er tross alt en diskusjon internt i HW styret om det skal være lov eller ikke, og undersøkelser på hva vi mener.

 

Da kan det jo være greit med forslag på hvordan dette skal gjøres, om det blir lov eller ikke. For min del hadde et underforum løst en del. Jeg hadde sluppet å sett tråder om cheats etc i WoW forumet vårt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg spør siden det virker som du har tatt meg feil. Hvor har jeg sagt at goldkjøp og botting skal bli lovlig? Har bare sagt at det kan være lov å diskutere det

Så ja, jeg tror jeg har vettet i behold.

8841033[/snapback]

 

Men har du lest hva som var grunnlaget for undersøkelsen? Det var ikke om man skal kunne diskutere dette i kontrollerte former, det var om man skulle kunne hjelpe andre til å kunne jukse ved å la det være lov å poste links til botte/gullsalg sites eller diskutere detaljer rundt juks som bare folk som jukser ville dratt fordel av.

 

Vi diskuterer jo så og si alle andre aspekter rundt juksing allerede, gjør vi ikke?

Lenke til kommentar
Kan du utdype det litt ?

8841271[/snapback]

Mer utbredelse av botting og gullkjøping. Dersom det lages et underforum her er det ikke tvil om at flere vil lære å bruke botprogrammer og hvor man kjøper gull trygt og kjapt. Dermed vil wow community også få noen nye gullkjøpere og botter. Men jeg tviler på at underforumet blir noe mer enn noens utopi. Bare det faktum at Blizzard nettopp har bannet en haug med accounter for bruk av botprogram, fører nok til at diskusjon.no neppe vil støtte dette.

Endret av Ant1
Lenke til kommentar

I tilfellet rottefelle at dette faktisk skal bli lov å diskutere her så er jeg også for underforum. World of Warcrafts warden vil plukke opp at jeg leser ett forum der det står ting om botting, gullkjøp osv. - og da kan jeg ikke lese dette forumet mens jeg spiller.

Lenke til kommentar
World of Warcrafts warden vil plukke opp at jeg leser ett forum der det står ting om botting, gullkjøp osv.

8841332[/snapback]

 

Hm?... :hmm:

Hvordan i all verden vil de plukke opp det?

 

Og for øvrig.. selv om du leste side opp og side ned om botting, kjøp av gull, salg av kontoer etc.. vil vel ikke det gjøre at du kan bli utestengt....du må vel faktisk gjøre noe av disse tingene før dette kan skje.

Endret av pax1
Lenke til kommentar

enhver idiot som vet hvordan han trykker på start knappen på pcen kan finne ut hvordan man får tak i bots/kjøpt gold.

 

 

(Gakks, nei warden vil ikke sjekke hva du ser på nettet, bare at du har opera.exe loaded, om du leser hva du skriver under på ville du visst dette, du har bare gitt dem tilgang til å se hvilken prosessorer som kjører og info om de, ikke om hva ditt brukernavn er på et forum, åssen websider du går innpå osv. Det ville blitt sett på som å bryte seg inn i privatlivet ditt og ville vært ulovlig kontrakt eller ikke)

Lenke til kommentar
Mer utbredelse av botting og gullkjøping. Dersom det lages et underforum her er det ikke tvil om at flere vil lære å bruke botprogrammer og hvor man kjøper gull trygt og kjapt. Dermed vil wow community også få noen nye gullkjøpere og botter. Men jeg tviler på at underforumet blir noe mer enn noens utopi. Bare det faktum at Blizzard nettopp har bannet en haug med accounter for bruk av botprogram, fører nok til at diskusjon.no neppe vil støtte dette.

8841315[/snapback]

 

Helt sant det, men jeg tenkte nå ikke på hvilke konsekvenser det ville få for spillet. Mer på det at et underforum vill gjøre det hele ryddigere.

 

Regner også med at HW styret ikke godtar diskusjon av botting, goldbuyers osv. på grunn av det du nevner. Allikevel er det greit med et alternativ om det skulle bli lov.

Lenke til kommentar
World of Warcrafts warden vil plukke opp at jeg leser ett forum der det står ting om botting, gullkjøp osv.

8841332[/snapback]

 

Hm?... :hmm:

Hvordan i all verden vil de plukke opp det?

 

Og for øvrig.. selv om du leste side opp og side ned om botting, kjøp av gull, salg av kontoer etc.. vil vel ikke det gjøre at du kan bli utestengt....du må vel faktisk gjøre noe av disse tingene før dette kan skje.

8841353[/snapback]

 

Hvis Warden faktisk gjør det (jeg vet ikke hvordan Warden funker) så vil de låse kontoen din i X antall uker for "investigation" uansett om du er skyldig eller ikke. Noe som unektelig må være ganske sinnsykt irriterende, særlig hvis man ikke har gjort noe.

Lenke til kommentar
(Gakks, nei warden vil ikke sjekke hva du ser på nettet, bare at du har opera.exe loaded, om du leser hva du skriver under på ville du visst dette, du har bare gitt dem tilgang til å se hvilken prosessorer som kjører og info om de, ikke om hva ditt brukernavn er på et forum, åssen websider du går innpå osv. Det ville blitt sett på som å bryte seg inn i privatlivet ditt og ville vært ulovlig kontrakt eller ikke)

8841360[/snapback]

 

Akkai, da var jeg feilinformert.

Lenke til kommentar
Hvis Warden faktisk gjør det (jeg vet ikke hvordan Warden funker) så vil de låse kontoen din i X antall uker for "investigation" uansett om du er skyldig eller ikke. Noe som unektelig må være ganske sinnsykt irriterende, særlig hvis man ikke har gjort noe.

8841639[/snapback]

Ja, det må man kunne si....

Lenke til kommentar
Jeg spør siden det virker som du har tatt meg feil. Hvor har jeg sagt at goldkjøp og botting skal bli lovlig? Har bare sagt at det kan være lov å diskutere det

Så ja, jeg tror jeg har vettet i behold.

8841033[/snapback]

 

Men har du lest hva som var grunnlaget for undersøkelsen? Det var ikke om man skal kunne diskutere dette i kontrollerte former, det var om man skulle kunne hjelpe andre til å kunne jukse ved å la det være lov å poste links til botte/gullsalg sites eller diskutere detaljer rundt juks som bare folk som jukser ville dratt fordel av.

 

Vi diskuterer jo så og si alle andre aspekter rundt juksing allerede, gjør vi ikke?

8841192[/snapback]

 

 

Nei jeg har faktisk ikk lest om grunnlaget for dette. Mener kun at det kunne vært lov til og diskutere i "Kontrollerte forhold" men hvis hele poenget nesten er for å oppfordre juks og faenskap så da syns jeg ikke det er det engang er nødvendig og tenke på. Virker som jeg taler litt mot meg selv, men ville bare frem til at det burde vært lov til og diskutere det hvis det ble litt overvåket det vi snakket om. At det holdt seg innen tema. Men jaja..........

Lenke til kommentar

Hvis det blir lovlig å lage tråder om dette i det originale WoW-forumet blir det sannsynligvis bare mye mer spam og dritt rundt på forumet, som 99% ikke har interesse av, og heller ikke gidder å lese.

 

Hvis det blir lagd et underforum for de emnene det gjelder, vil de som er interresert i å diskutere det gjøre det der. Om det blir lagd et underforum om det, vil jeg neppe gidde å lese noe av det som står der fordi det er utenfor min interesse. Vi vil til og med slippe å se stengte tråder i det originale WoW-forumet, fordi de da vil bli flyttet over til underforumet som jeg, og helt sikkert de fleste andre ikke gidder å bry seg om. Personlig ser jeg på dette som det beste alternativet.

 

Hvis det blir ulovlig vil vel forumet være omtrent slik som nå, noe som da også er ok.

 

 

Nei jeg har faktisk ikk lest om grunnlaget for dette. Mener kun at det kunne vært lov til og diskutere i "Kontrollerte forhold" men hvis hele poenget nesten er for å oppfordre juks og faenskap så da syns jeg ikke det er det engang er nødvendig og tenke på. Virker som jeg taler litt mot meg selv, men ville bare frem til at det burde vært lov til og diskutere det hvis det ble litt overvåket det vi snakket om. At det holdt seg innen tema. Men jaja..........

8842662[/snapback]

Det har jo faktisk blitt sagt nesten ordrett at botting redder liv :) Men jeg er enig i det du skriver.

 

 

Red.: La til litt ekstra.

Endret av Petttersmart
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...