Gå til innhold

Hvilken pc? en av de blir det!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har et annent forslag til deg: En Zepto Znote 6625WD.

Den kan du konfigruere som du vil, og har så å si ALT av nyeste teknologi..

Den selgest av Netshop.no.

Link til Pc'en: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=49103

Link til forum om denne Pc'en: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=762462

Kanskje dette er noe som kan passe  :D  :D .

8801607[/snapback]

Mulig den er bra, men jeg skal inrømme jeg er total blank, når det ikke står hvor sterk den er :p

antall ghz og ram

Lenke til kommentar

Zepto Znote 6625WD mener jeg er bedre enn alle de 4 PC'ene du har linket til. For det første betaler du utrolig mye ekstra for merkenavnet "Ferrari" på to av de... Meningsløst synes jeg.

Du kan få med Intel Core 2 Duo T7300 (2Ghz) prosessor, 2GB 667Mhz RAM, GeForce 8600GT 512MB Ram skjermkort, WSXGA+ widescreen skjerm (1680x1050) og Santa Rosa plattform. Da får du i tillegg støtte for DX10.

I tillegg blir den bare å koste ca. 13600 med spesifikasjonene jeg listet over.

"antall ghz og ram" er ikke alt som gjør en PC bra forresten.

Lenke til kommentar
Mulig den er bra, men jeg skal inrømme jeg er total blank, når det ikke står hvor sterk den er :p

antall ghz og ram

8801719[/snapback]

Sørg for at du trykker på Config-knappen, da får du tilgang til å konfigurere PC'en med minne og prosessor etter dine egne ønsker. :)

Lenke til kommentar

antall ghz og ram

8801719[/snapback]

Sørg for at du trykker på Config-knappen, da får du tilgang til å konfigurere PC'en med minne og prosessor etter dine egne ønsker. :)

8802977[/snapback]

Da får vi da inderlig håpe at man kan handle på avbetaling, for nå snakker vi data her :D å blir pappa glad jah

Lenke til kommentar
Greit nok at han vil ha det på avbetaling, men det blir som regel et par lapper dyrere. Hvis dere ikke har økonomi til bulken som laptopen etterlater seg til det så forstår jeg, men bare sånn at han vet at det er dyrt :p

8806229[/snapback]

Han er klar over dette, og har også prøvdå forklare han det, men stabeist vettu :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...