kewell79 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Takler den både 110/220v ? Kan jeg bruke en PC eller video kabel som på 360/ps3? Vil jeg få problemer med å kjøpe VC spill? Andre ting som kan skape problemer? Endret 6. juni 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Du kan hvertfall ikke bruke en pc kabel, Wii har egen patent på den. Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Både jeg og min bror har amerikansk Wii. Hans strømadapter gikk føyken så han prøvde å få tak i en ny fra Game i Bergen, men det tar visst år og dag. Derfor har jeg bestilt en slik en til han som ut i fra beskrivelsen skal funke som juling. Total med frakt kom på omtrent 115,-. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Hvordan er det med kjøp av WII points? Og resten av online delen? Endret 7. juni 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
Fspirit Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hvordan er det med kjøp av WII points? Og resten av online delen? 8809672[/snapback] Du kan bare kjøpe VC spillene som er kommet ut i USA, altså gjennom amerikanske Wii points. Onlinedelen er den samme, med unntak at du bare kan spille spill utgitt i USA. Du kan selfølgelig også spille mot personer i Europa/Japan..osv. når spillet eventuellt har kommet ut der også. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Får jeg kjøpt amerikansk wii points med norsk visa kort? Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Da må du sette landet "ditt" til Brasil på Wiien (husker ikke resten av fremgangen der). Eller du kan kjøpe fra nord-amerikanske nettbutikker og få de til å sende koden på mail i stedet for å sende selve kortet til deg. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Noen andre problemer jeg kan få av å bruke en US version her i Norge? skrik ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå