Gå til innhold

Soundblaster Audigy 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg byttet ut mitt Turtle Beach Santa Cruz med et Audigy 2 kort for et par dager siden. Og WOW! Lyden ble enormt mye bedre. I spill (BF1942, CS) merket jeg enormt stor forskjell! Surround lyden funker drit bra, men det har vel mer med drivere å gjøre. Jeg har også hatt en del problemer med lyden i BF1942 men de forsvant med Audigy 2 kortet! I filmer hører jeg Rear høytalerne mye bedre og lyden er rett og slett mye bedre! I MP3er merker jeg ikke så stor forskjell.

 

Så jeg kan bare anbefale et kjøp av Audigy 2! Men du må plusse på med et litt heftig anlegg vedsiden av (ikke sånne blikkbokser fra Logitech f.eks). Det eneste irriterende er at jeg må plugge ut en av kontaktene bak for å få plass til hodetelefonene mine. Så hvis du driter penger kan du bruke penger på Audigy 2 Platinum.

Lenke til kommentar

Anbefaler Audigy 2 ja, meget bra ren lyd, ikke mere å si om det :yes: Hva du har av høytalere er en annen sak og hvordan det låter med 2 gamle stereo Creative høytalere og det som værre er, i forhold til de nye 4.1, 5.1, 6.1 surround settene i 3-4000kr klassen er jo ganske vesentlig å få med, for har du ikke bra speakers kan du like gjerne bruke høytalere fra en gammel 386 og soundblaster 16 eisa... :roll:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
MarlboroMannen ser du har Audigy2 også samme som meg. Bare lurer på om du får skikkelig surround i DVD?

 

Sorry for sen tilbakemelding. Svaret er ja. Full surround på Audigy2 med avspilling av DVD på min LiteOn DVD163D ved bruk av PowerDVD XP.

 

Ren nytelse :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...