Gå til innhold

Soundblaster Audigy 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Eg hev Audigy2 og Creative Inspire 6700. det er meir som å bruka wallhack i CS. det er heilt fantastisk. men når eg brukar musikkpresets i eax-consolen, fyk plutseleg lyden, og berre front left og front right + subben gjev lyd ? kva er gale ? eg må ha på eax games førr å få lyd i heile anlegget, og då er centeren ekstremt lav. men det er jevla god lyd då :) og heile pakken kostar ikkje meir enn 2000 inkl. frakt

Lenke til kommentar

ja! CS er en god grunn til å kjøpe surround. Jeg har ikke investert selv enda, men det frister jo nå når klipsh-greiene får så mye skryt. Er egentlig veldig fornøyd med stereo-oppsettet mitt nå (bruker NAD-forsterker og B&W-høyttalere). Det duger jo til mp3 - og jeg er litt kresen på lyd. Takler ikke vanlige pc-høyttalere. Men hvis klipsh-settet gir meg bra lyd og surround sammen med audigy2, så tror jeg pinadø jeg går for det altså. Synd at det koster skjorta.

 

Folk anklager meg for WH til&med når jeg bruker koss porta pro i CS. Det blir vel enda verre når jeg sitter med surround :roll:

Lenke til kommentar

Så på pakningene til disse Creative Audigy 2 kortene.

La merke til at Audigy 2 kortet med lavest pris (nevnt ovenfor) har 96Khz/24bit med 6.1 lyd. Når jeg ser på Audigy 2 Platinum

kortet står det at det har 192Khz/24bit med 6.1 lyd.

Kan dette stemme ? :roll:

Bare lurer :wink:

 

Hilsen Zuul

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Hei :)

 

Kjører Soundblaster 5.1 player med Creative Cambridge DTT3500 5.1 jeg :)

Installerte "hacked" Audigy 2 drivere i går. Fy fassan for en lydforbedring! ;)

 

Kjører Digital DIN (har external forsterker) og lyden er klokkeklar. Surrounden er også exepsionell i forhold til før ;)

 

 

Beret

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Jeg venter på Audigy2 og Klipsch ProMedia 5.1  

 

Antar at dette blir en rimelig akseptabel kombinasjon.

 

Sweet :yes:

 

Ja, Chief! Heftig! DVDer og DVD-Audio er knallbra, jeg er meget godt fornøyd med alt, unntatt volum-hjulet. Det hopper like gjerne opp 10 eller ned 5 om du bare skal justere bittelittegranne.

 

Litt irriterende, men da er jeg temmelig pirkete også!

 

Alt i alt må jeg si meg meget godt fornøyd med kjøpet. Har Asus P4G8X Deluxe med innebygget 5.1-lyd, har aldri prøvd det (disablet på første boot). Audigy2 brukes i stedet, og det er en helt ny verden å spille, høre musikk og se på film.

 

Vel investerte penger, mener nå jeg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...