Kvinnorna Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg tenkte jeg skulle bestille nytt lydkort Er det noen som har erfaringer med Soundblaster Audigy 2 ? Kortet skal brukes mest til gaming/mp3 Kortet koster ca 1000,- på psdata! Lenke til kommentar
Tim Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Gå for der det du. Er jo en bra bundle med også! 1000kr er jo ikke spess mye, så hadde jeg vert det ville jeg kjøpt det med en gang 8) Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Har dette kortet, meget bra kort og ikke minst meget fra software. Har overhode ikke hatt noe problem med kortet. Anbefalt John Kr Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Takk for svar! Bestilte det nå! Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Maskinen min klikka når jeg satte inn Audigy2, men så bytta jeg PCI port og da var alt fryd og gammen :wink: Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Det er skikkelig bra, og på Morrowind med hardware acceleration, så lager det surround lyd selv. Og jeg har et 2.1 anlegg. Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg venter på Audigy2 og Klipsch ProMedia 5.1 Antar at dette blir en rimelig akseptabel kombinasjon. Lenke til kommentar
lakrisnisse Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Sitter selv med et SB 1024 og en 2.1 løsning på høytalersiden. Er det egentlig noe stor forskjell i spillegleden med en Audigy 2 og 5.1 høytalersett???????? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 hører iallefall nå hvor folk kommer fra på spill så hørselen er skjerpet hele tiden nå har nå ikke lenger 1024live men audiogy1 med audiogy2 drivere Lenke til kommentar
Sir_Cecil Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Eg hev Audigy2 og Creative Inspire 6700. det er meir som å bruka wallhack i CS. det er heilt fantastisk. men når eg brukar musikkpresets i eax-consolen, fyk plutseleg lyden, og berre front left og front right + subben gjev lyd ? kva er gale ? eg må ha på eax games førr å få lyd i heile anlegget, og då er centeren ekstremt lav. men det er jevla god lyd då og heile pakken kostar ikkje meir enn 2000 inkl. frakt Lenke til kommentar
labri Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 ja! CS er en god grunn til å kjøpe surround. Jeg har ikke investert selv enda, men det frister jo nå når klipsh-greiene får så mye skryt. Er egentlig veldig fornøyd med stereo-oppsettet mitt nå (bruker NAD-forsterker og B&W-høyttalere). Det duger jo til mp3 - og jeg er litt kresen på lyd. Takler ikke vanlige pc-høyttalere. Men hvis klipsh-settet gir meg bra lyd og surround sammen med audigy2, så tror jeg pinadø jeg går for det altså. Synd at det koster skjorta. Folk anklager meg for WH til&med når jeg bruker koss porta pro i CS. Det blir vel enda verre når jeg sitter med surround Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Sitter selv med et SB 1024 og en 2.1 løsning på høytalersiden. Er det egentlig noe stor forskjell i spillegleden med en Audigy 2 og 5.1 høytalersett???????? Ja det syns eg da eg hadde sb 1024 player, kjøpte meg et audigy kort og merket meget bra lyd forbedring hos meg ivertfall. Lenke til kommentar
Chief Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg venter på Audigy2 og Klipsch ProMedia 5.1 Antar at dette blir en rimelig akseptabel kombinasjon. Sweet Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 I dag skal jeg på Posten og hente PM5.1 og Audigy2 På utallige (i alle fall 2...) PM'er skal jeg poste en tilbakemelding så snart jeg har fått satt det opp på kontoret. Hurra for 17. mai!! Lenke til kommentar
tittentei Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg har faktisk hatt mine Promedia 5.1 siden onsdag. Det er litt synd at jeg bor i blokk slik at jeg ikke kan gi alt. Regner med at marlboromannen allerede har mistet hørselen eller?? Lenke til kommentar
labri Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Jeg får sannsynligvis mitt ProMedia 5.1 sett på onsdag eller torsdag ) En dyr investering, men jeg gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Så på pakningene til disse Creative Audigy 2 kortene. La merke til at Audigy 2 kortet med lavest pris (nevnt ovenfor) har 96Khz/24bit med 6.1 lyd. Når jeg ser på Audigy 2 Platinum kortet står det at det har 192Khz/24bit med 6.1 lyd. Kan dette stemme ? Bare lurer :wink: Hilsen Zuul Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Får Audigy 2 i dag eller i morgen, hvilke drivere bør jeg bruke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Hei Kjører Soundblaster 5.1 player med Creative Cambridge DTT3500 5.1 jeg Installerte "hacked" Audigy 2 drivere i går. Fy fassan for en lydforbedring! Kjører Digital DIN (har external forsterker) og lyden er klokkeklar. Surrounden er også exepsionell i forhold til før Beret Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg venter på Audigy2 og Klipsch ProMedia 5.1 Antar at dette blir en rimelig akseptabel kombinasjon. Sweet Ja, Chief! Heftig! DVDer og DVD-Audio er knallbra, jeg er meget godt fornøyd med alt, unntatt volum-hjulet. Det hopper like gjerne opp 10 eller ned 5 om du bare skal justere bittelittegranne. Litt irriterende, men da er jeg temmelig pirkete også! Alt i alt må jeg si meg meget godt fornøyd med kjøpet. Har Asus P4G8X Deluxe med innebygget 5.1-lyd, har aldri prøvd det (disablet på første boot). Audigy2 brukes i stedet, og det er en helt ny verden å spille, høre musikk og se på film. Vel investerte penger, mener nå jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå