Bromlexl Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hvis du er en av de mange som har lyst å teste Warhawk Betaen, men er ikke populær nok til å få bli med. Tvil ikke. Nå har de funnet måter der man kan bli med alikevell. Kan selv bekrefte at det virker. Har spilt litt Warhawk nå. Svar på hvordan du gjør det Dette er vel litt i grenseland til piratkopiering. Så hvis moderatorer synes jeg krysser den så er det bare å slette tråden. Men siden dette egentlig er en public beta så er det vel kanskje litt tvilsomt hva vi skal ta det som. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Fornøyd med spillet ? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Funker sikkert men ikke F om jeg tør å prøve i frykt for å bli bannet, og å bli bannet fra en 6000 konsoll er litt mer uaktuellt enn en 2000kr konsoll :!: Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Fornøyd med spillet ? 8800875[/snapback] Det var veldig battlefield. Helt greit. Grafikken var ikke så imponerende. Men det er forsåvidt noe vi alle viste. Ellers var det helt greit. Spørs om jeg kommer til å spille det mye mer. Nå har jeg prøvd det. Som Avaen sier, er litt surt og bli bannet fra en 6000,- konsoll. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Tvilsomt at vil bannen noen. Laster uansett ned akkurat nå Fikk endelig ps3 proxyen til å fungere, det gjorde den ikke for 1 uke siden. Logger bare inn på US kontoen min som selvfølgelig er en egen master account. Tviler på at de banner maskinen bare fordi en bruker gjør noe galt Endret 6. juni 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Nå er det i hvertfall public beta Endret 6. juni 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Logger bare inn på US kontoen min som selvfølgelig er en egen master account. Tviler på at de banner maskinen bare fordi en bruker gjør noe galt 8801104[/snapback] Spilte også på US kontoen min. Vil tro at de stort sett bare banner kontoer. Og/eller stenger neon ute et år. Etter det jeg leste. Men vil egentlig ikke ta for store sjangser. Nå liker jeg egentlig ikke battlefield, så spør meg om det er bra er kanskje ikke helt på sin plass. Det var gøy, men med mye død tid. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hvordan fungerer spillet? Er det klassebasert, eller kjøper man våpen o.l. selv? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du finner våpen inne i spillet. Prøvde noen minutter nå, er på tur i seng så får teste mer i morgen. Å fly med sixaxis var uvant, men det er vist den eneste måten å få full uttelling da man kan sikte uavhengig av fly retningen om man bruker sixaxis til å fly med. Grafikken synes jeg slår Battlefield 2, siden vi brukte det som eksempel. Drawdistancen i warhawk er sinnsyk i forhold til BF2. Her ser du faktisk alt, og ikke tåke hav alle veier. Skyene er kjempebra laget og vannet ser bra ut. Spillet ser veldig smooth ut, og kunne ikke se noe jaggie problem. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Hvordan fungerer spillet? Er det klassebasert, eller kjøper man våpen o.l. selv? 8801415[/snapback] Det er ikke klasser eller noe slikt så jeg fikk det med meg. Våpnene ligger ute på slagmarken og tas opp der. Det er litt mer arkade en battlefield. Lenke til kommentar
nrøj Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 dette må testes downloading nå Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Mjah, skeptisk. Men må vel prøve litt fordet. Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 8) Go to Network Settings on your PS3.9) Choose Wired/Wireless and keep going until you get to some Address thing with options Easy/Custom. 10) Choose Custom and keep going. 11) Choose 'Auto' for everything until you get to the Proxy Server option. Select 'USE.' Sliter litt med og finne dette på PS3 jeg... Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Tusan takk Bromlexl! Dette skal testes! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Bare et lite tips til de som ikke får nedlastningen til å fungere... På punkt 16 bruk " http://deu01.ps3.download.playstation.net/.../eu/fah/fah.pkg " istedenfor den som står (....us/....). Lenke til kommentar
nrøj Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 funka fett detta morsomt spill men trenger en del polish Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Kommer en fix til det fredags kveld, hvor de bl.a. har ordnet litt på krashingen. Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) slettet.... Endret 9. juni 2007 av gitarfreak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå