Becks69 Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Hei Har noen et hett tips til en god 17" LCD? Jeg har planlagt noen store forbedringer på denne gamle maskina mi iløpet av januar og det innbebærer Radeon 9700 pro... Blir det bedre å satse på en god crt skjerm når en vil ha best bilde, eller punge ut de pengene de kreves av en god lcd skjerm? maximum pris er ca 5500. Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Du kan få mye bra crt for 5500, mens lcd 17" til samme pris blir litt dårligere... Jeg ville gått for lcd, men bare fordi det er mest praktisk. Hvis bildekvaliteten spiller størst rolle bør du gå for crt. Lenke til kommentar
thingul Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg ville gått for en crt skjerm hvis du har planer om å spille, lcd skjermer har en tendens til å henge litt igjen når ting går fort. En kompis av meg kjøpte denne -> http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...23&GrpID=4&s=pl men var ikke helt fornøyd når han bare skulle bruke den til spilling så han kjøpte seg en 22" crt istedenfor. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Klarer du å presse deg opp til litt over 6000 har du penger tl testvinneren Samsung 172t som har fått strålende kritikk flere steder. Kommer selv til å gå til innkjøp av denne skjermen. Ellers kan jeg tipse deg om å inn på www.pcworld.no som har en stor test av lcd skjermer. Lykke til med oppgraderingen Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 HER pågår det en liten diskusjon vedrørende LCD skjermer. Sjekk som nevnt i en av postene prisen til IT Butikken, samt linken til tester gjort av diverse PC tidsskrifter vedrørende Samsung 172T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå