ironduke Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hvor får jeg kjøpt ovale klistremerker med nasjons-kjennetegn? Som feks Norge med stor N. Fins det noen plass på internett der du kan bestille sånne eller er det noen plass der du kan designe og bestille egne klistremerker på nett? Takker for alle svar Lenke til kommentar
humbuq Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hvor får jeg kjøpt ovale klistremerker med nasjons-kjennetegn? Som feks Norge med stor N. Fins det noen plass på internett der du kan bestille sånne eller er det noen plass der du kan designe og bestille egne klistremerker på nett? Takker for alle svar 8800522[/snapback] Har du prøvd din lokale bensinstasjon? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Biltema har det. Men det er vel ikke nødvendig med sånn N hvis du bestiller nye skilter med blått på. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Det er kanskje billigere med en N klistrelapp enn nye skilter. Jeg har ny bil med blått felt med flagg og N, så jeg regner med at jeg ikke trenger noe N merke om jeg skulle fine på å ta en tur utenlands. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Er man nødt til å ha nytt skilt eller N merke på bilen om man drar til utlandet? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Er man nødt til å ha nytt skilt eller N merke på bilen om man drar til utlandet? 8801174[/snapback] Jepp, er rimelig sikker på det. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Skal du kjøre i EU-land, må du ha nasjonalkjennetegn. Like greit å bestille nye skilter fra trafikkstasjonen din. 450 kroner (?), og mye tøffere skilt Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Er man nødt til å ha nytt skilt eller N merke på bilen om man drar til utlandet? 8801174[/snapback] I Sverige (og Danmark) er dem ikke nøye med dette. I Tyskland derimot er de strengere på nasjonalitetstegn. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Skal du kjøre i EU-land, må du ha nasjonalkjennetegn. Like greit å bestille nye skilter fra trafikkstasjonen din. 450 kroner (?), og mye tøffere skilt 8801645[/snapback] Er skiltet mitt tøfft? For meg er det bare et skilt, men jeg leste noe om at noen ikke likte dem, og fikk skaffet en klistrelapp over feltet med flagg og N. Jeg synes skilitet mitt er helt greit, og undrer meg stadig over nordmenns merkelige reaksjoer på alt som er nytt. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Har feid gjennom hele Europa uten nasjonale kjennetegn. No problems. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Skal du kjøre i EU-land, må du ha nasjonalkjennetegn. Like greit å bestille nye skilter fra trafikkstasjonen din. 450 kroner (?), og mye tøffere skilt 8801645[/snapback] Er skiltet mitt tøfft? For meg er det bare et skilt, men jeg leste noe om at noen ikke likte dem, og fikk skaffet en klistrelapp over feltet med flagg og N. Jeg synes skilitet mitt er helt greit, og undrer meg stadig over nordmenns merkelige reaksjoer på alt som er nytt. 8801796[/snapback] Den forrige generasjonen, den som har vært i seks år, er tragisk. Elendig font, som er både stygg og lite praktisk. De skiltene som var før der igjen hadde pen font, men begynte å bli litt kjedelig. De som er i dag har både kjempefin font og i tillegg nasjonalitetstegn. Det syns i hvert fall jeg er fint, patriot som jeg er Lenke til kommentar
joka Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Har feid gjennom hele Europa uten nasjonale kjennetegn. No problems. 8801801[/snapback] ikke noe problem å kjøre uten merke, MEN om du blir stoppet uten N merket og blir nektet å kjøre videre uten. hva gjør du da? tror ikke det er så enkelt å få tak i et N merke i utlandet. ps. jeg kjører selv uten N merke, men jeg har et liggende i hanskerommet. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg skal i hvert aldri klistre noe stort, stygt N-merke på bakluka. Da skaffer jeg meg heller nye skilt ... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg skal i hvert aldri klistre noe stort, stygt N-merke på bakluka. Da skaffer jeg meg heller nye skilt ... 8802972[/snapback] Heilt enig, dei nye skiltene er faktisk ganske greie å sjå på. Klistremerkene er derimot heslige. Lenke til kommentar
ironduke Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Men hva med klistremerker generelt? Er det noen som vet en plass på internett hvor du kan lage egne klistremerker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå