DalaiLaban Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Kom nettopp hjem fra kveldsvakta nå og skulle sette meg ned å spille litt. Så plutselig ser jeg at musa begynner å bevege seg fritt rundt på skjermen. Den vil helst opp i et av hjørnene. Det virker som den er helt stille hvis jeg ikke rører den, ihvertfall en liten periode. Legger jeg hånden på den og holder den helt stille begynner den å hakke rundt på skjermen. Prøver jeg å bevege på den så går den litt over alt, men med litt makt dit jeg vil. Har scannet med AVG og Ad-Aware SE men dette gir ingen resultater. Skjer det samme i Safemode også (windows). Kan det være laseren som er gåen? Har prøvd å blåse inn i laseren og prøvd med trykkluft. Vurderer sterkt å kaste hele dritten og kjøpe ny NÅ (fra nettet), eller er det andre løsninger? Endret 6. juni 2007 av DalaiLaban Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 hehe, har samme problemet jeg på enkelte underlag (har samme musa) . hvor høy sensitivitet bruker du på musa, jeg har på maks og jeg trur at det også kan være litt av problemet. Lenke til kommentar
DalaiLaban Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 hehe, har samme problemet jeg på enkelte underlag (har samme musa) . hvor høy sensitivitet bruker du på musa, jeg har på maks og jeg trur at det også kan være litt av problemet. 8800539[/snapback] Får fyre opp pcen i vanlig normal mode så skal jeg finne ut det Bruker en matte med gel pute jeg kjøpte på elkjøp, aldri hatt problemer før. Lenke til kommentar
DalaiLaban Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Det var underlaget ja, da må jeg har ny musematte! Problem løst! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 bare hyggelig, den g5 musa liker ikke blanke underlag, eller underlag som f.eks dell mattene som har sånn rar optisk effekt. jeg ant tilogmed et underlag som gjorde at musa presterte å bytte om høyre og venstre. da begynte jeg virkelig å lure.. Lenke til kommentar
DalaiLaban Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 bare hyggelig, den g5 musa liker ikke blanke underlag, eller underlag som f.eks dell mattene som har sånn rar optisk effekt. jeg ant tilogmed et underlag som gjorde at musa presterte å bytte om høyre og venstre. da begynte jeg virkelig å lure.. 8800655[/snapback] Skjønner jeg godt! Hehehe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå