Hoggorm1 Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Noen som har erfaringer med DX9 ennå? Jeg leser et par posts hvor det diskuteres hvorvidt DX9 Final er kommet eller ikke. Jeg husker hvertfall når den ble lansert før jul at Microsoft sa at dette er en beta og så langt fra Final. Noen som har testet skikkelig? Hvilke fordeler har dere evt sett? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Den har kommet. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=77799&forum=26 Lenke til kommentar
sof Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Er det noen der ute som har _erfaringer_ med bruk av DX9 ?? sof Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Merker ikke noe forskjell fra DirectX 8.1. Lenke til kommentar
sof Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 ingen åpenbare ytelsesforskjeller heller?? vel, når jeg tenker meg om er vel det naturlig, siden ikkeno' støtter DX9 enda, bortsett fra ATI-demoene... Får legge det inn i ettermiddag. sof Lenke til kommentar
bel Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Fikk 5-10% ytelsesøkning i UT2003(H)ardOCP-benchmarker med dx9 og det. 42.01. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå