N_R Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hei, har planer om å sette opp en løsning som i utgangspunktet er gratis, men hvor man kan kjøpe en "Pro"-løsning, hvor man får bedre hastighet, prioritet hvis det er kø, osv osv. Paypal virker som en attraktiv løsning, i stedet for å sende papirfakturaer i hytt og pine. Men samtidig vet jeg ikke mye om dette, så jeg famler litt i blinde. Noen der ute som bruker Paypal eller lignende løsninger for å selge ting på nettet? Blir glad om dere har noen tips til meg! Lenke til kommentar
headbullen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Er vell idelt sett administrativt sett. Om du greier å implementere det i systemet ditt, så kan kunden betale og øyeblikkelig får tilgang til tjenesten han/henne har kjøpt av deg... Lenke til kommentar
deviant Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 I Norge og Norden er Payex mye brukt. Denne tjenesten er nok noe bedre tilpasset våre forhold, med mulighet for betaling via mobil, nettbank, kontantkort, kredittkort m.m. Lenke til kommentar
headbullen Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 PayEx har vell noen etablerings gebyr, med tanke på etablering for leverandør av tjenster (den som skal kreve inn pengene). Har du noe budsjett for tjenesten din? Lenke til kommentar
N_R Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 ...egentlig ikke, men greit med ikke alt for store oppstartskostnader. Skal selge produkter i området 100-5000 kroner sånn ca. Lenke til kommentar
headbullen Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 PayPal er greit i oppstarten da. Når du har fått noen salg så er jo f.eks eget VISA kort opplegg en mulighet eller som deviant sier Payex. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå