saupstad Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hei min bror har kjøpt seg ny pc med en x64 prosessor, så jeg har bestilt windows xp pro x64 til han, men funker x64 på f.eks steam ? counter-strike ? Lenke til kommentar
snarius Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 No har eg ikkje prøvd 64-bits Windows på ei stund, men då eg prøvde det ut for ei stund sidan (halvt år kanskje) klarte eg å køyre dei fleste spela problemfritt. Det var berre enkelte program som ikkje fungerte skikkeleg. Dei fleste slike problem er sikker løyst no. Hugs på at du må ha 64-bit drivarar når operativsystemet er 64-bit. Lenke til kommentar
mads Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 kan bare drite i red alert 2 hvertfall Lenke til kommentar
saupstad Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Ja jeg har alle driverne til windows xp pro x64, som fulgte med når jeg satt sammen pcn, men nå har jeg bestilt en x64 windows med orginal cd key så jeg håper at steam, counter-strike 1.6 og counter-sterike source funker og selvfølgelig flere spill så da får vi krysse fingra for at det funker nå. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Ja jeg har alle driverne til windows xp pro x64, som fulgte med når jeg satt sammen pcn, men nå har jeg bestilt en x64 windows med orginal cd key så jeg håper at steam, counter-strike 1.6 og counter-sterike source funker og selvfølgelig flere spill så da får vi krysse fingra for at det funker nå. 8801378[/snapback] Jeg har prøvd det og kan bekrefte at det funker (veldig) bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå