Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan avvise ei jente?

Gjest Gjest_peter_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_peter_*

Problemet er at hun er 14 og går i 8. Jeg er 17 (18 om 1 og halv måned) og går i vk1. Det er ikke noe problem med oppførselen hennes, hun er utrolig voksen for alderen, men likevel synes jeg det er for ungt for meg.

Så hvordan avviser man ei jente uten å såre hun? Naturligvis blir hun jo litt såra, men jeg vil ikke gjøre vondt verre ved å fornærme hun eller noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skulle tatt a når hu var tretten og spretten ;)

Men litt mer alvorlig, personelig synes jeg kanskje det kan bli litt stor aldersforskjell, men hvis hun som du sier er "voksen for alderen" så er det jo en ørliten kjangse for at dette skal kunne gå bra (selvom voksen for alderen i 8 kalsse ikke nødvendigvis betyr veldig voksen :p ), noe det etter all sannsynlighet vil gjøre de første månedene og så vil dere, eller i hvertfall du mærke at aldersforskjellen er alt for stor (noe du allerede nevner)

Er bare å enkelt og greit si til a at du er for gammel for hun og at hun kan prøve igjen når hu er blitt over 16 (da er du dog 20.. :p)

Lenke til kommentar
Bare å ignorere dama. Ser ikke problemet..

8801985[/snapback]

Så hvordan avviser man ei jente uten å såre hun? Naturligvis blir hun jo litt såra, men jeg vil ikke gjøre vondt verre ved å fornærme hun eller noe.

8800288[/snapback]

Lenke til kommentar
Lat som du ikke tar hintene...

Bare si til henne at du ikke vil miste vennskapet og derfor ikke vill ta risikoen med et forhold.

Dårlig forklart men du skjønner sikkert ;)

8804385[/snapback]

Tror det her er snakk om at det allerede er et forhold, og at trådstarter her vil gjøre det slutt på en ikke altfor sårende måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...