Gå til innhold

Endelig kommer dem (Klipsch Promedia 5.1)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal fikse pc til en kamerat. Han vil abbsolutt ha creatived 6.1 system; "er jo tøft med 7 høytalere. Ja, du får himmelsk kvalitet når hver høytaler koster ca 100kr. Det er for ingenting at gode høytalere koster 4-5k for en.

Beklager at dette ikke hadde mye med posten å gjøre, måtte bare få luftet litt frustasjon.

Så var det å diskutere mus..........................

Lenke til kommentar

Joa hørt at det gir grei lyd, og etter 3 år med små plastik dritt høytalere så hører vell han ikke forskjell på en mobiltellefon eller et hi-fi annleg. Så jeg måtte innse at han heller ville skryte av 7 høytalere enn overlegen lyd.

Men står på mitt, 6700 er sikkert et greit annlegg, til 120kr høytaleren. Men så må vi jo ha et 6.1 lykort, og Audigy 2 er vll egentlig for god for det høytalersettet.

Ikke for å snakke dritt om creative, de lager mye bra. Men budsjett høytalere er budsjetthøytalere

Lenke til kommentar

Etterhvert har også jeg tenkt å investere i Klipsch Promedia 5.1

De virker veldig solide, ikke akkurat noe "Trust" eller annet asiatisk blikkboks skrammel...

Noen som vet om at Audiocompagniet sender disse høytalerne i posten, evt annen leveringsmetode til Trondheim...

Oslo Hifi Center skal vist også ha disse høytalerne...

De veier jo nesten 20 Kg, men likevel...

Lenke til kommentar

Selv bor jeg i Stavanger og har forhåndsbestilt fra Audiocompaniet i Oslo. De sender per post så snart de har dem i hende.

Seneste rapport fra dem tilsier at de mottar dem fredag 10. jan og sender dem ut asap etter dette.

Så i løpet av neste uke bør de være installert :D

Lenke til kommentar

Hvis man kjøper Klipsch Promedia 5.1 så kan man etter hvert utvide disse med en såkalt ProMedia™ DD 5.1 Multimedia Digital Decoder Preamplifier: , slik at man får utnyttet sine Klipsch pc høytalere maksimalt...

Denne tilleggsboksen, eller man kan kan kjøpe en utvidet versjon av Klipsch Promedia 5.1 i løpet av året som inneholder både (Promedia 5.1 + Tilleggsboks)

All Digital Format Decoding: DTS; Dolby Digital 5.1; Dolby Pro-Logic Digital Decoding

5-Band Digital Equalization

Bass management and dynamic compression options

Optical/Coaxial Digital S/P-DIF inputs/ 3 Analog Stereo inputs

Convenient Wireless Remote Control

http://store.klipsch.com/details.asp?prodID=8

Denne boksen vil nok også komme til norge, men neppe før sommeren nei..

Litt iroisk at i USA så koster Klipsch Promedia 5.1: 399 USD uten frakt

Tilleggsboksen koster: 169 USD uten frakt eller man kan kjøpe begge samlet for 499 USD..

I tillegg så kan man oppgradere kablene også med et sett fra Monster Cable som kalles for Monster Cable™ Kit 5.1 for 69 USD..

Eller hva med et pilsglass med Klipsch Logo på

Dvs mye snacks på www.klipsch.com

K for Kvalitet K for Klipsch

Lenke til kommentar
Selv bor jeg i Stavanger og har forhåndsbestilt fra Audiocompaniet i Oslo. De sender per post så snart de har dem i hende.

Seneste rapport fra dem tilsier at de mottar dem fredag 10. jan og sender dem ut asap etter dette.

Så i løpet av neste uke bør de være installert :D

Håper du plir fornøyd, selv har eg noen cambridge soundworks dolby digital som er ok. Men kommer ikke til å kjøper 5.1 høytaler neste gang eg vil ha noen nye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...