tittentei Skrevet 3. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2003 Ringte til Audiocompaniet i går og der sa de at Promedia 5.1 ankommer norge tirsdag i neste uke. Hurra Skal bli kult og spille Battlefield 1942 for hele borettslaget. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 3. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2003 De ha jeg ventet lenge på. Spurte du audiocompaniet hva de kom til å koste? Lenke til kommentar
tittentei Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2003 Den første "batchen" (som allerede er utsolgt/bestillt). Skulle visst koste 4300 sa den personen jeg pratet med. Normal pris skal visst være 5500. Dvs alle de som ikke har forhåndsbestillt. Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 3. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2003 Godt jeg har forhåndsbestilt, da Lenke til kommentar
tittentei Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2003 Er ganske glad for det jeg også. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 3. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2003 Skal fikse pc til en kamerat. Han vil abbsolutt ha creatived 6.1 system; "er jo tøft med 7 høytalere. Ja, du får himmelsk kvalitet når hver høytaler koster ca 100kr. Det er for ingenting at gode høytalere koster 4-5k for en. Beklager at dette ikke hadde mye med posten å gjøre, måtte bare få luftet litt frustasjon. Så var det å diskutere mus.......................... Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 3. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2003 Du finner neppe et høytalersett som gir mer lyd for pengene enn Creative Inspire 6.1 6700. Det ligger vel på rundt 900 kroner i øyeblikket og gir faktisk helt grei lyd til vanlig PC bruk Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 3. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2003 Joa hørt at det gir grei lyd, og etter 3 år med små plastik dritt høytalere så hører vell han ikke forskjell på en mobiltellefon eller et hi-fi annleg. Så jeg måtte innse at han heller ville skryte av 7 høytalere enn overlegen lyd. Men står på mitt, 6700 er sikkert et greit annlegg, til 120kr høytaleren. Men så må vi jo ha et 6.1 lykort, og Audigy 2 er vll egentlig for god for det høytalersettet. Ikke for å snakke dritt om creative, de lager mye bra. Men budsjett høytalere er budsjetthøytalere Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 3. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2003 Men budsjett høytalere er budsjetthøytalere Hør, hør! Det blir som å tro at "more is better", ref. Ellos' "monsteranlegg" på 2 x 1.000 W. (Vi snakker da om ren firkantpuls - Signal - to - noise ratio, hva er det?) Lenke til kommentar
tittentei Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2003 Ellos er jo konge!! Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 8. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2003 Etterhvert har også jeg tenkt å investere i Klipsch Promedia 5.1 De virker veldig solide, ikke akkurat noe "Trust" eller annet asiatisk blikkboks skrammel... Noen som vet om at Audiocompagniet sender disse høytalerne i posten, evt annen leveringsmetode til Trondheim... Oslo Hifi Center skal vist også ha disse høytalerne... De veier jo nesten 20 Kg, men likevel... Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 8. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2003 Selv bor jeg i Stavanger og har forhåndsbestilt fra Audiocompaniet i Oslo. De sender per post så snart de har dem i hende. Seneste rapport fra dem tilsier at de mottar dem fredag 10. jan og sender dem ut asap etter dette. Så i løpet av neste uke bør de være installert Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 14. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2003 Hvis man kjøper Klipsch Promedia 5.1 så kan man etter hvert utvide disse med en såkalt ProMedia™ DD 5.1 Multimedia Digital Decoder Preamplifier: , slik at man får utnyttet sine Klipsch pc høytalere maksimalt... Denne tilleggsboksen, eller man kan kan kjøpe en utvidet versjon av Klipsch Promedia 5.1 i løpet av året som inneholder både (Promedia 5.1 + Tilleggsboks) All Digital Format Decoding: DTS; Dolby Digital 5.1; Dolby Pro-Logic Digital Decoding 5-Band Digital Equalization Bass management and dynamic compression options Optical/Coaxial Digital S/P-DIF inputs/ 3 Analog Stereo inputs Convenient Wireless Remote Control http://store.klipsch.com/details.asp?prodID=8 Denne boksen vil nok også komme til norge, men neppe før sommeren nei.. Litt iroisk at i USA så koster Klipsch Promedia 5.1: 399 USD uten frakt Tilleggsboksen koster: 169 USD uten frakt eller man kan kjøpe begge samlet for 499 USD.. I tillegg så kan man oppgradere kablene også med et sett fra Monster Cable som kalles for Monster Cable™ Kit 5.1 for 69 USD.. Eller hva med et pilsglass med Klipsch Logo på Dvs mye snacks på www.klipsch.com K for Kvalitet K for Klipsch Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 14. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2003 Monster Cable settet er bestilt, men ølglass? Klipsch ølglass? Må ha! Heftig! Sløyt, asse! Lenke til kommentar
tittentei Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. januar 2003 Faen hva er prisen for et klipsch ølglass??. Det er jo et must på linje med Clonecd tskjorte. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2003 Selv bor jeg i Stavanger og har forhåndsbestilt fra Audiocompaniet i Oslo. De sender per post så snart de har dem i hende. Seneste rapport fra dem tilsier at de mottar dem fredag 10. jan og sender dem ut asap etter dette. Så i løpet av neste uke bør de være installert Håper du plir fornøyd, selv har eg noen cambridge soundworks dolby digital som er ok. Men kommer ikke til å kjøper 5.1 høytaler neste gang eg vil ha noen nye. Lenke til kommentar
striky Skrevet 17. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2003 Ser ut som om det snart kommer et nytt Promedia 5.1 system nå. Promedia GMX D5.1 (sjekk websiden til klipsch!!!) Lenke til kommentar
striky Skrevet 17. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2003 Ser ut som om det snart kommer et nytt Promedia 5.1 system nå. Promedia GMX D5.1 (sjekk websiden til klipsch!!!) Lenke til kommentar
tittentei Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2003 Disse nye klipschhøyttalerene skal visst være en billigere "klipsch 5.1 alternativ". De skal ikke konkurere med PM 5.1 men heller med logitech og creatives løsninger. Mener jeg leste noe slik på klipsch sitt forum. Lenke til kommentar
striky Skrevet 18. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2003 Er det noen av dere som har bestilt fra Klipsch-sida? Ser ikke ut som om de sender til Norge?? Kun innen USA? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå