Gå til innhold

Ny PSP på vei :)

Henry9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilket system har dere, har sett litt rundt og sett at mange ønsker downgrades..

Hva er drunnen til det?

Jeg har selv (etter å ha lest alle nedlastingstrådene for PSP) lastet ned masse emulators og stuff..

Funker det på min PSP med system 3.30?

Lenke til kommentar
Hvilket system har dere, har sett litt rundt og sett at mange ønsker downgrades..

Hva er drunnen til det?

Jeg har selv (etter å ha lest alle nedlastingstrådene for PSP) lastet ned masse emulators og stuff..

8958702[/snapback]

Altså, nå går du veldig off topic i trådene her.. :) Jeg forelår at du leser igjennom Nettiketten, og Retningslinjene for fomuet her, selv om det er kjedelig å lese dem!

Men, akkurat i denne tråden snakker vi om den nye PSP'n som kommer, og ikke emulatorer, downgraders, OE firmare o.l

Uansett, siden du er ny her: Velkommen! :)

Lenke til kommentar

Hva er drunnen til det?

8958702[/snapback]

Altså, nå går du veldig off topic i trådene her.. :) Jeg forelår at du leser igjennom Nettiketten, og Retningslinjene for fomuet her, selv om det er kjedelig å lese dem!

Men, akkurat i denne tråden snakker vi om den nye PSP'n som kommer, og ikke emulatorer, downgraders, OE firmare o.l

Uansett, siden du er ny her: Velkommen! :)

8958919[/snapback]

Ok, skjønner..

Takk !

Men det blir nok ingen ny PSP på meg, har nok med min gamle jeg ;)

Lenke til kommentar

Hva er drunnen til det?

8958702[/snapback]

Men, akkurat i denne tråden snakker vi om den nye PSP'n som kommer

8958919[/snapback]

Så den kommer altså? Bekreftet av Sony? Link link :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Da var det bekreftet. Synes jeg ser at den kommer til Norge om 1,5 mnd... hehe... da skal de gjøre ting unna uten noen forsinkelser. Jaja, bryr meg ikke. Ikke akkurat noe revolusjon denne nye utgaven. Eneste som var LITT kult var at man kan koble den til TVen. Ellers virker d som skjermen blir litt mindre... og selve PSPen også mindre... ikke bra spør du meg. Synes størrelsen på den er nesten perfekt. Kunne faktisk vært litt større. Bedre batteri trenger jeg ikke. Synes det som er er bra nok, og jeg har reservebatteri.

http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=150812

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...