Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

190 høy, peguot 306?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Jeg er 191, og hadde en ny 306 på jobben i 01/02. Trang, skranglete og dårlig kvalitetsinntrykk. Sjekk lyden når du lukker dørene - pling!! Kjempeirriterende også at sensor for utetempføler er plassert slik at den viser riktig kun ved kald motor.

Lenke til kommentar
Jeg er 191, og hadde en ny 306 på jobben i 01/02. Trang, skranglete og dårlig kvalitetsinntrykk. Sjekk lyden når du lukker dørene - pling!! Kjempeirriterende også at sensor for utetempføler er plassert slik at den viser riktig kun ved kald motor.

8809092[/snapback]

For et våsete svar ! Hva har dørlyd og temp.sensor med dette å gjøre (forøvrig er det ikke en gang riktig det du skriver) ?

Vi har MANGE medlemmer som er over 1,90, og ingen som klager på at det er noe trangere i 306`ene enn i andre biler.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

"Våsete svar"? Jeg forstår at jeg tråkket en Peugeot-fantast relativt hardt på tærne her. Jeg svarte ut fra egen erfaring om plassforholdene i 306, og la til et par andre erfaringer med bilen den tiden jeg hadde den. Hvordan dette kvalifiserer til betegnelsen "våsete" har jeg problemer med å forstå. Jeg har også hatt andre Peugeot, og er forsåvidt nøytral til merket, men det kan man tydeligvis ikke si om alle her.

Lenke til kommentar
"Våsete svar"? Jeg forstår at jeg tråkket en Peugeot-fantast relativt hardt på tærne her. Jeg svarte ut fra egen erfaring om plassforholdene i 306, og la til et par andre erfaringer med bilen den tiden jeg hadde den. Hvordan dette kvalifiserer til betegnelsen "våsete" har jeg problemer med å forstå. Jeg har også hatt andre Peugeot, og er forsåvidt nøytral til merket, men det kan man tydeligvis ikke si om alle her.

8827970[/snapback]

Du er selvfølgelig i din fulle rett til å mene akkurat hva du vil, men jeg syntes nå uansett at du svarte laaaangt utenfor det han spurte om. Gutten har jo ikke engang prøvd bilen enda, og det er heller ikke noe poeng i å gjøre det hvis det er opplagt for trangt.

Derfor har jeg nå spurt noen av de mange jeg kjenner med 306`er og samtlige utenom en person (og det var faktisk MEG, for å være 1,90 + i en 306 cab kan være drøyt trangt hvis du er lang i ryggen) mente at det var feil. :nei:

Kan hende DU var uheldig med den du kjørte (hvilket jo er synd i seg selv), og jeg svarte at det blir feil å si at det er trangt i en 306 selv om du er over 190. Det kommer jo selvfølgelig mye ann på hvordan du er bygget ellers også da.... Jeg mener, enkelte har jo dårlig plass selv om de kjører Range Rover - hvis du skjønner hva jeg mener.... ;)

Kan forøvrig gå med på at "våsete" kanskje var drøyt å si..... Får skylde litt på denne SYKE varmen :dribble: som gjør "lunta" litt i korteste laget !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...