Troxx Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Opera er best, men iblandt brukes IE7 og, og da savner jeg at de fanene jeg sist hadde oppe ikke er der... slik som i Opera. Finnes det en innstilling for dette eller en plugin? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hvis du har flere faner åpne og du lukker nettleseren, vil det komme opp en dialogboks der du kan huke av for 'Åpne disse neste gang.......' Det som skjer er at fanene du hadde åpne når du lukket IE, åpnes neste gang + startsiden som du har definert (altså ikke like elegant som Opera) Lenke til kommentar
Troxx Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Dette var da litt pinlig, en så enkel sak ... Vel, det sier kanskje litt om hvor mye IE brukes. Hvis du har flere faner åpne og du lukker nettleseren, vil det komme opp en dialogboks der du kan huke av for 'Åpne disse neste gang.......' Det som skjer er at fanene du hadde åpne når du lukket IE, åpnes neste gang + startsiden som du har definert (altså ikke like elegant som Opera) 8800231[/snapback] Lenke til kommentar
MRN Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Har ikke Opera noe som heter sessions? Selv liker jeg å få opp alle fanene som da jeg lukka programmet, så jeg har ikke vurdert andre muligheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå