Cryztek Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Ja jeg skal som sagt prøve å finne meg en sommerjobb i bodø men det er ikke så lett når man er 15ÅR Men så vill jeg helst tjene de 16000 eller jeg må jo ikke tjene 16000 men helst over 12000. Jeg kan jobbe over hele sommeren og litt utover høsten. Noen som har en ide om hvor man kan jobbe. Daglivarebutikk er uaktuelt! Hadde vært fint om noen hadde kontakter som jeg kunne sendt en mail eller noe til. Lenke til kommentar
chrishan Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 vel, med holdningen "dagligvarebutikk er uaktuelt" kan det fort bli vanskelig å lande den fete sommerjobben.... ofte lettere å få en annen sommerjobb hvis man har en god attest fra en tidligere jobb. dessuten treffer man mye folk ved å jobbe i butikk, og hvis du blir sett hardt arbeidende i en butikk kan du kanskje knytte den rette kontakten som vil gi deg sommerjobb som betatester av det nyeste innen dataspill... godt tips: vil du oppnå noenting som helst - ikke hev deg over noen slags form for arbeid. røkke sto i fiskesloet og frøs på en tråler i mange år før han ble audi s8 - kjørende mangemilliardær...... Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Enig med chrishan. Kan ikke være kresen når du er 15 år. Det meste er drittjobber med mindre du allerede har kontakter i form av venner eller familie. Er uansett bare snakk om en sommerjobb. Skal ikke være så vanskelig å holde ut. Har selv jobbet litt i butikk da jeg var 15/16. Eneste oppgavene jeg hadde var å vaske litt og sette varer på plass i hyllene. Det er verken vanskelig eller slitsomt. Er bare ikke så ufattelig spennende. Endret 7. juni 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hvis noen skulle gi deg sine kontakter, ville det være som å gå god for deg. Og det gjør nok ikke folk helt uten videre På dette tidspunktet må du nok ta det du får, om de i det hele tatt finns noe. Registrer deg på Aetat, så kan du få strøjobber for flyttebyrå o.l. Men du er egentlig aaaaaaltfor sent ute. Fleste bedrifter setter opp sine ferielister i mars-april, og det er da man må vise sin interesse. Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Du burde nok ta deg en sommerjobb på en daglivare butikk. De tjener fett der for og nesten ikke gjøre noe slitsomt arbeid. Sjefen min hadde ei sånn liste om hva du har krav på... alle under 18år har krav på 88.49 kr. timen og det er bra for en 15åring Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 ha liksom jobbet meg lei av daglivarebutikker jobbet i to år i en sånn butikk og er dritt lei av å sette på plass varer og vaske gulv hadde helst likt å jobbe på en campingplass eller noe sånt. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) misforstod Endret 8. juni 2007 av Koffert Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Det er bare tull. Ingen minstelønn i Norge. De kan gi deg det de vil, men under 70 kr var da veldig lite. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Det er bare tull. Ingen minstelønn i Norge. De kan gi deg det de vil, men under 70 kr var da veldig lite. 8814498[/snapback] Tja ... jobber fra 07:30 til 16:00 i fem uker, så jeg kommer jo ut av det hele med en god slump. Jeg er enig i at det var lite, men jeg tør nesten ikke drive å forlange så inderlig heller, i frykt for å ikke få jobb der mer. Skal ikke forstyrre tråden mer, takk for meg. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Noen gode ideer til andre steder jeg kan jobbe? Er ganske god til å sette sammen datamaskiner som er ryddige Hint Hint Lenke til kommentar
magio Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Vil anbefale deg å sende søknad til bedrifter (elektro, mekanisk, kanskje store bedrifter), er vel generelt mangel på arbeidskraft nå for tiden så kanskje du kan få deg en jobb et sted, kanskje ikke med dem største arbeidsoppgavene siden du er 15 men... you might get lucky Du får ihvertfall ikke jobb hvis du ikke prøver Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Du får ihvertfall ikke jobb hvis du ikke prøver 8820494[/snapback] Sant. skal prøve og se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå