YamahaDt Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Har en Tohatsu 25hk 2-takt 2006-model med elstart.. Noen som vet om denne lader batteriet i båten? Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Ja det er jeg ganske så sikker på at den gjør, men det finner du jo fort ut av Koble på et voltmeter på batteriet og start opp så ser du med en gang om den lader.... Lenke til kommentar
YamahaDt Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Ja det er jeg ganske så sikker på at den gjør, men det finner du jo fort ut av Koble på et voltmeter på batteriet og start opp så ser du med en gang om den lader.... 8799476[/snapback] Okei... men jeg har ikke voltmeter:P Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Om du har elstart blir jeg velig overrasket om den ikke lader. Gjør den ikke det vil jeg tro det er noe galt. Lenke til kommentar
YamahaDt Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Dette står i burkermanualen til motoren: ".... If not, the charging system will be damaged." Regner med den lader da! Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Har en Tohatsu 25hk 2-takt 2006-model med elstart.. Noen som vet om denne lader batteriet i båten? 8799319[/snapback] Den skal lade batteriet, men husk at den må være koblet til batteriet da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå