Robinho5599 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hei er Barcelona fans og nå akkurat nå hater eg Ronaldinho og messi og alle Barcelona spelarar tenk viss Real Madrid vinner i år kva synst du om barcelona i år har dei spielt bra eller dorlik ( dårlig ) Takk få svare til Alle samen Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hvorfor hater du Barcelona? Lenke til kommentar
Robinho5599 Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Hvorfor hater du Barcelona? 8799358[/snapback] fordi dei spielt dorlik Real Madrid vinner jo primera divisjon og eg vil ikkje at dei skal vinne Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hvor gammel er du? Fem år?! Høres ihvertfall sånn ut for meg. Når du er fan av et lag så skal du heie på dem i uansett hvor de ligger på tabellen. Og at du hater spillerne synes jeg høres litt voldsomt ut. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hadde vert morro for Ruud og Beckham da Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Er du en sutrete 5 åring eller? Hvem kan hate laget man holder med? Man skal backe up laget selvom de ikke vinner serien hvert år, de som ikke støtter dem sier seg selv hvordan dem er... Man kan ikke regne med at yndlings laget ditt vinner hvert år. Og vær så snill å endre emnetittel, skrivfeil der, og fucka emne. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hmm, Først er du i Real tråden å jubler over at Real skal vinne, og nå vil du plutselig at Barcelona skal vinne ? Og ja Rraste, Jeg vil si meg enig på at han er en sutrete 5 åring Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Det første jeg tenkte på var en sutrete 5 åring som er medgangssupporter. Men er du en medgangsupporter Robinho5599? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Hei er Barcelona fans og nå akkurat nå hater eg Ronaldinho og messi og alle Barcelona spelarar tenk viss Real Madrid vinner i år kva synst du om barcelona i år har dei spielt bra eller dorlik ( dårlig ) Takk få svare til Alle samen 8799312[/snapback] ahmed, er det deg?(har en sterk misstanke om att denne fyren går i parallel klassen min :!: ) Endret 6. juni 2007 av messi91 Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Den stygge tråden faktisk.. Nei, la en skikkelig fan får opprette en skikkelig tråd.. Lenke til kommentar
Robinho5599 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Ok Eg vil si først at eg hater Barcelona eg er Real madrid fans eg har grunn til å hate dem ok eg skulle egentil finne ut om barcelona fans blir sur når eg skrav den teme ok Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Ok Eg vil si først at eg hater Barcelona eg er Real madrid fans eg har grunn til å hate dem ok eg skulle egentil finne ut om barcelona fans blir sur når eg skrav den teme ok 8806915[/snapback] Har du lite å gjøre om dagen eller? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Me har vel strengt tatt ikkje bruk for ein hattråd av fotballag, tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg