Slacks Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hei! Har nylig formatert pc'en og får ikke internett til å fungere. Har kun prøvd via det trådløse nettverkskortet. Jeg kommer fint inn på selve det trådløse nettet, men ikke inn på internett. Alt av drivere som trengs skal være innstallert. Om jeg trykker "Reparer! på nettverkskoblingen så stopper den opp når den skal skifte ip-adresse. Så tipper at noe er gale der! På internett koblingen står det også "ingen eller begrenset forbindelse". Håper virkelig noen kan hjelpe Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hei! Har nylig formatert pc'en og får ikke internett til å fungere. Har kun prøvd via det trådløse nettverkskortet. Jeg kommer fint inn på selve det trådløse nettet, men ikke inn på internett. Alt av drivere som trengs skal være innstallert. Om jeg trykker "Reparer! på nettverkskoblingen så stopper den opp når den skal skifte ip-adresse. Så tipper at noe er gale der! På internett koblingen står det også "ingen eller begrenset forbindelse". Håper virkelig noen kan hjelpe 8799295[/snapback] sjekket proxy-innstillingene da? Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Hvor gjør du så det? Legger til info: Nettverkslevrandør: Nextgentel Router: Speedtouch Endret 6. juni 2007 av Torland Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Hvor gjør du så det? Legger til info: Nettverkslevrandør: Nextgentel Router: Speedtouch 8799371[/snapback] åpne først Internett Explorer, gå til verktøy --> Alternativer for internett --> trykk på tilkoblinger --> LAN-innstillinger --> hake for "indentifiser innstillinger automatisk". Endret 6. juni 2007 av killerboy85 Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Hvor gjør du så det? Legger til info: Nettverkslevrandør: Nextgentel Router: Speedtouch 8799371[/snapback] åpne først Internett Explorer, gå til verktøy --> Alternativer for internett --> trykk på tilkoblinger --> LAN-innstillinger --> hake for "indentifiser innstillinger automatisk". 8799419[/snapback] Denne boksen var allerede sjekket av Andre forslag? Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hvor gjør du så det? Legger til info: Nettverkslevrandør: Nextgentel Router: Speedtouch 8799371[/snapback] åpne først Internett Explorer, gå til verktøy --> Alternativer for internett --> trykk på tilkoblinger --> LAN-innstillinger --> hake for "indentifiser innstillinger automatisk". 8799419[/snapback] Denne boksen var allerede sjekket av Andre forslag? 8799471[/snapback] den skal være på!! Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Ja...den er det. Skal den eller skal den ikke være krysset av? Beklager, men mine datakunnskaper er ikke akkurat på topp Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Ja...den er det. Skal den eller skal den ikke være krysset av? Beklager, men mine datakunnskaper er ikke akkurat på topp 8799511[/snapback] den skal være krysset på, ikke krysset av. Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Jepp, det var altså allerede gjort. Noe annet det kan være? Lenke til kommentar
kripet Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jepp, det var altså allerede gjort. Noe annet det kan være? 8799571[/snapback] trykk start og kjør, skric cmd trykk enter så får du opp ett dos vindu, kriv ipconfig trykk så enter se der om du får ip adresse på nettverkskortene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå