Gå til innhold

Programvare som får maskinen til å "tulle"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

En kollega feirer dagen sin på Fredag og vi ønsker å tulle litt me pcen hans. Noen som har kjennskap til programmer som kan gjøre hverdagen litt vanskeligere for vedkommende?  :whistle:  :dribble:

8799233[/snapback]

Windows Vista. :!: I kid, I kid.

Lenke til kommentar

Jeg har noe på lager som funker perfekt for deg, men dette er på kanten.

Skal sjekke med en moderator først. ;)

Edit: Jeg sendte PM (Dumme meg), men moderatoren gikk. Ser det ut som.

Sendte en rapport, med linken. Hvis noen går god for at linken er grei, så poster jeg den.

Det er et program skrevet i VB, ikke av meg.

En server-client sak, med mange artige funksjoner.

(Et helvete for noen hvis den havner i gale hender)

Endret av rat911
Lenke til kommentar
Jeg har noe på lager som funker perfekt for deg, men dette er på kanten.

Skal sjekke med en moderator først. ;)

Edit: Jeg sendte PM (Dumme meg), men moderatoren gikk. Ser det ut som.

Sendte en rapport, med linken. Hvis noen går god for at linken er grei, så poster jeg den.

Det er et program skrevet i VB, ikke av meg.

En server-client sak, med mange artige funksjoner.

(Et helvete for noen hvis den havner i gale hender)

8801784[/snapback]

Nice :D Jeg er serveren da og "styrer" klienten? Gleder meg til å høre om disse artige funksjonene :)

Lenke til kommentar

en alltid like festlig spøk er å ta et screenshot av desktopen, legge den som bakgrunn og gjemme ikonene på skrivebordet. så er det bare å se på mens han klikker febrilsk på alt, og etterhvert bytter ut musa som ikke virker.....

Lenke til kommentar

Det kan jo bli gøy, hva med og låse bakgrundsbildet til et "sært" bilde. Det skal være mulig og gjøre i registeret.

Og hvis du er it konsulent klarer du sikkert det :p

Er det mulig og legge inn .bat filer i snarveier? Eller bare bytte om alle snarveiene hans med snarveier til shutdown.exe og litt sånnt morro, bytte rundt på programmer og sånnt?

Lenke til kommentar
Det kan jo bli gøy, hva med og låse bakgrundsbildet til et "sært" bilde. Det skal være mulig og gjøre i registeret.

Er det mulig og legge inn .bat filer i snarveier? Eller bare bytte om alle snarveiene hans med snarveier til shutdown.exe og litt sånnt morro, bytte rundt på programmer og sånnt?

8805049[/snapback]

:!: takk for forslaget... det har jeg ikke tenkt på, bytte om snarveiene er jo genialt, må få en del brukere til å ringe inn å stresse han litt, kjipt når maskinen skrur seg av/restarter seg da :)

Lenke til kommentar

8805049[/snapback]

:!: takk for forslaget... det har jeg ikke tenkt på, bytte om snarveiene er jo genialt, må få en del brukere til å ringe inn å stresse han litt, kjipt når maskinen skrur seg av/restarter seg da :)

8805296[/snapback]

Er no drit vis han har drevet med noe han skal ta vare på, og ikke har lagret da..

Sempron ;)

Lenke til kommentar

Liten oppsummering: Selvsagt hadde vedkommende securitychip med passord, så planene ble litt ødelagt. Men senere på dagen klarte vi å lure han vekk fra maskinen slik at vi fikk gjøre vårt. Vi satt også på "kaffe" timere på strømmen, slik at den slo seg av etter x antall minutter :) Fikk også leverandører til å ringe inn og gjøre seg vanskelige :) alt i alt var det ganske vellykket, takk for tipsa!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...