Ray83 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hei En kollega feirer dagen sin på Fredag og vi ønsker å tulle litt me pcen hans. Noen som har kjennskap til programmer som kan gjøre hverdagen litt vanskeligere for vedkommende? Lenke til kommentar
humbuq Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hei En kollega feirer dagen sin på Fredag og vi ønsker å tulle litt me pcen hans. Noen som har kjennskap til programmer som kan gjøre hverdagen litt vanskeligere for vedkommende? 8799233[/snapback] Windows Vista. :!: I kid, I kid. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Jeg har noe på lager som funker perfekt for deg, men dette er på kanten. Skal sjekke med en moderator først. Edit: Jeg sendte PM (Dumme meg), men moderatoren gikk. Ser det ut som. Sendte en rapport, med linken. Hvis noen går god for at linken er grei, så poster jeg den. Det er et program skrevet i VB, ikke av meg. En server-client sak, med mange artige funksjoner. (Et helvete for noen hvis den havner i gale hender) Endret 6. juni 2007 av rat911 Lenke til kommentar
Patience Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Har nå vært innom og sett på linken. Jeg godkjenner den desverre ikke. Beklager! Et slikt program kan falle i feil hender og gi uvante konsekvenser.. Lenke til kommentar
Ray83 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg har noe på lager som funker perfekt for deg, men dette er på kanten. Skal sjekke med en moderator først. Edit: Jeg sendte PM (Dumme meg), men moderatoren gikk. Ser det ut som. Sendte en rapport, med linken. Hvis noen går god for at linken er grei, så poster jeg den. Det er et program skrevet i VB, ikke av meg. En server-client sak, med mange artige funksjoner. (Et helvete for noen hvis den havner i gale hender) 8801784[/snapback] Nice Jeg er serveren da og "styrer" klienten? Gleder meg til å høre om disse artige funksjonene Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Noe mer uskyldig her, en blåskjerm simulator. http://www.microsoft.com/technet/sysintern...BlueScreen.mspx Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 En liten lur ide er å koble til trådløs mus/tastatur i tilleg til den han bruker uten at han vet det Helst bluetooth mtp rekkevidde.. viske vekk bokstaver etterhvert som han skriver eller lignende, hehe Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Vi hører på moderatoren, så slutt å send meg PM! Lenke til kommentar
Ray83 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Vi hører på moderatoren, så slutt å send meg PM! 8802767[/snapback] Såg ikke at moderator hadde svart. Lenke til kommentar
chrishan Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 en alltid like festlig spøk er å ta et screenshot av desktopen, legge den som bakgrunn og gjemme ikonene på skrivebordet. så er det bare å se på mens han klikker febrilsk på alt, og etterhvert bytter ut musa som ikke virker..... Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Støtter forslaget til chrishan Lenke til kommentar
Ray83 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Støtter forslaget til chrishan 8804624[/snapback] Genialt forslag, men litt for lett å gjennomskue for en it-konsulent Sitter å herjer i regedit nå, masse gøy der også Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Det kan jo bli gøy, hva med og låse bakgrundsbildet til et "sært" bilde. Det skal være mulig og gjøre i registeret. Og hvis du er it konsulent klarer du sikkert det Er det mulig og legge inn .bat filer i snarveier? Eller bare bytte om alle snarveiene hans med snarveier til shutdown.exe og litt sånnt morro, bytte rundt på programmer og sånnt? Lenke til kommentar
Ray83 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Det kan jo bli gøy, hva med og låse bakgrundsbildet til et "sært" bilde. Det skal være mulig og gjøre i registeret.Og hvis du er it konsulent klarer du sikkert det Er det mulig og legge inn .bat filer i snarveier? Eller bare bytte om alle snarveiene hans med snarveier til shutdown.exe og litt sånnt morro, bytte rundt på programmer og sånnt? 8805049[/snapback] :!: takk for forslaget... det har jeg ikke tenkt på, bytte om snarveiene er jo genialt, må få en del brukere til å ringe inn å stresse han litt, kjipt når maskinen skrur seg av/restarter seg da Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Blir morro og høre hvordan dette går Du må komme med tilbake melding på resultatet... Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Det kan jo bli gøy, hva med og låse bakgrundsbildet til et "sært" bilde. Det skal være mulig og gjøre i registeret.Og hvis du er it konsulent klarer du sikkert det Er det mulig og legge inn .bat filer i snarveier? Eller bare bytte om alle snarveiene hans med snarveier til shutdown.exe og litt sånnt morro, bytte rundt på programmer og sånnt? 8805049[/snapback] :!: takk for forslaget... det har jeg ikke tenkt på, bytte om snarveiene er jo genialt, må få en del brukere til å ringe inn å stresse han litt, kjipt når maskinen skrur seg av/restarter seg da 8805296[/snapback] Er no drit vis han har drevet med noe han skal ta vare på, og ikke har lagret da.. Sempron Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) En it konsulent burde da ha på autolagring Endret 7. juni 2007 av ondskapen Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 offtopic: Vis den har på auto lagring, hvor finner du igjen det dem har lagret da? Sempron Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hvis du har på auto lagring i f.eks word (gjelder alle office program): Så lagres det der du har lagret over dokumentet du driver med... Sikkert mange andre program som har samme funksjon. Lenke til kommentar
Ray83 Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Liten oppsummering: Selvsagt hadde vedkommende securitychip med passord, så planene ble litt ødelagt. Men senere på dagen klarte vi å lure han vekk fra maskinen slik at vi fikk gjøre vårt. Vi satt også på "kaffe" timere på strømmen, slik at den slo seg av etter x antall minutter Fikk også leverandører til å ringe inn og gjøre seg vanskelige alt i alt var det ganske vellykket, takk for tipsa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå