Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

volvo 850 se stv?

Anbefalte innlegg

hei. har fått tilbud av en kamerat om å kjøpe en volvo 850 se stasjonsvogn(tror det var 94-95 mod), den ble eu godkjent i februar og kan få den for kun 35000 om jeg kjøper den idag.. den har gått 295K. er dette en driftsikker bil med få problemer??

Ps: vet jeg har postet mye i det siste men er veldig usikker..;)

MVH

Jan

Endret av borninsin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du får ikke la deg lure av "bare kr.35000" sier ikke att bilen er dårlig, for det kan ikke jeg svare på, men bilen har trossalt gått nesten 300.000

har lite kjennskap til volvo 850, brodern hadde en T5R, men denne solgte han etter kort tid..

Lenke til kommentar

Dette er gode og solide biler med god motor. Når man sier: bilen har trossalt gått 300.000, ja, hva så? det er en volvo..

du vet, når man passerer 300.000 med en bmw, vanker det diplom fra forhandleren, men med en volvo, så rynker folk pannen og sier "hva så?" :D

Jeg har selv hatt flere 850er. Det du bør passe deg for er dårlige motorfester, og lekkasje rundt bakluken, og varmeapparatet.

Bilen er garantert driftsikker.

Lenke til kommentar
Dette er gode og solide biler med god motor. Når man sier: bilen har trossalt gått 300.000, ja, hva så? det er en volvo..

joda, har selv hatt en 760 som hadde gått 377.000 km, knall solid og god bil. men med lite vedlikehold av både skifting av olje og diverse f.eks, så er selv 300.000 mye på en volvo.. ikke alle er like nøye på vedlikehold av bil, mange gir faktisk plent faen.. jobber på verksted, og har sett litt av hvert..

bl.a en som hadde en stygg lyd i motoren sin, årsak: 0.5 L olje igjen på motoren :roll:

men ja, Volvo er knakende gode biler, værtfall de gode gamle

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...