Gå til innhold

Technicolor, trenger forklaring.

Anbefalte innlegg

Kunne noen forklart kort og enkelt hvordan Technicolor fungere?

Fant denne artikkelen: http://en.wikipedia.org/wiki/Technicolor

The Technicolor Process 4 used colored filters, a beam splitter made from a thinly coated mirror inside a split-cube prism, and three strips of black-and-white film (hence the "three-strip" designation). The beam splitter allowed ⅓ of the light to shine straight through into a green filter and onto a strip of panchromatic black-and-white film, which registered the green part of the image. The other ⅔ of the light, reflected sideways by the mirror, went through a magenta filter to remove green light, exposed a layer of blue-sensitive orthochromatic film and then onto a red-sensitive strip of panchromatic stock. The "blue" and "red" films were layered into a "bipack". The "green" film was a separate strip.

Og det er denne delen jeg er interessert i, har litt små problemer med å få det over på norsk enkelt forklart.

Så hvis noen kunne forklart godt og enkelt hvordan Technicolor fungerte hadde jeg blitt glad.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ingen ekspert på film, men kan prøve å oversetje iallfall ein del (ikkje heilt ord for ord). Ettersom eg i utgangspunktet har null kjennskap til prosessen, garanterer eg ikkje at alt vert rett.

Prosessen bruker farga filter, ein lyssplittar og tre striper av svart-kvit-film. Splittaren splitter ut ein tredel av lyset som kjem gjennom objektivet på kameraet, som so går gjennom eit grønt filter og ned på den eine stripa av film, der den grøne delen av lyset vert registrert. Denne stripa er pankromatisk, noko som vil seie at den er sensitiv for alle bølgjelengder av lys.

Dei andre to tredelane går fyrst gjennom eit magentafilter for å fjerne grønfargen (grøn og magenta er komplementærfarger). Lyset går fyrst på ei stripe ortokromatisk (veit ikkje om det er rett norsk ord) film der dei blå bølgjelengdene av lyset vert fanga opp. Etter å ha gått gjennom denne, går lyset ned på ei stripe pankromatisk film (som er sensitiv for raudt lys), der dei raude bølgjelengdene vert fanga opp.

Veit ikkje sikkert kva den siste setninga vil seie, men det kan vere at den blå og den raude filmstripa ligg oppå kvarandre, medan den grøne ligg ved sida for seg sjølv. Korleis dette vert vist veit eg ikkje.

Kortversjon: Lyset som kjem gjennom linsa vert delt i to: Ein tredel går ned på ei filmstripe som fanger grønt lys, to tredeler går ned på to andre filmstriper, der den fyrste fanger blått lys og den andre raudt lys. Vart det noko meir forståeleg i det heile?

Lenke til kommentar
Er ingen ekspert på film, men kan prøve å oversetje iallfall ein del (ikkje heilt ord for ord). Ettersom eg i utgangspunktet har null kjennskap til prosessen, garanterer eg ikkje at alt vert rett.

Prosessen bruker farga filter, ein lyssplittar og tre striper av svart-kvit-film. Splittaren splitter ut ein tredel av lyset som kjem gjennom objektivet på kameraet, som so går gjennom eit grønt filter og ned på den eine stripa av film, der den grøne delen av lyset vert registrert. Denne stripa er pankromatisk, noko som vil seie at den er sensitiv for alle bølgjelengder av lys.

Dei andre to tredelane går fyrst gjennom eit magentafilter for å fjerne grønfargen (grøn og magenta er komplementærfarger). Lyset går fyrst på ei stripe ortokromatisk (veit ikkje om det er rett norsk ord) film der dei blå bølgjelengdene av lyset vert fanga opp. Etter å ha gått gjennom denne, går lyset ned på ei stripe pankromatisk film (som er sensitiv for raudt lys), der dei raude bølgjelengdene vert fanga opp.

Veit ikkje sikkert kva den siste setninga vil seie, men det kan vere at den blå og den raude filmstripa ligg oppå kvarandre, medan den grøne ligg ved sida for seg sjølv. Korleis dette vert vist veit eg ikkje.

Kortversjon: Lyset som kjem gjennom linsa vert delt i to: Ein tredel går ned på ei filmstripe som fanger grønt lys, to tredeler går ned på to andre filmstriper, der den fyrste fanger blått lys og den andre raudt lys. Vart det noko meir forståeleg i det heile?

8799477[/snapback]

Takker, kortversjonen din var super =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...