jammi Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hei! Jeg også trenger ny tlf.. Trenger så sårt hjelp til å velge.. ^^ Her har dere oppsettet. Funksjoner: -Kalender: Ja. -GPRS: Hva er det? -_- -Email klient: Ja takk Form: -Format: Klapp eller "vanlig" -Vekt: Ikke viktig, bare den ikke er veeldig tung. -Sprut/støtsikker: Ikke et must. Skjerm: Fargeskjerm -Størrelse på skjerm: Ikke så viktig, bare ikke for knøta liten. -Touchscreen: Nei! Pris: Jeg har mellom 0-2500 kr å bruke, dette må være prisen UTEN ABONNEMENT (med Tele2-abonnement kan også gå greit. Da er makspris på 2000). Diverse: -Merke: Helst Nokia eller Sony Ericsson. Er åpen for andre merker. -Kamera: Ja. -Videokamera: Ja. -Symbian: Ikke et must, men ikke et minus heller -Infrarød port: Uviktig -Blåtann (Bluetooth): JA! -Minne: 64 mb eller mer. Evt med minnekort. -Minnekort?: Uviktig. -MP3: Nei, det har man iPod til. -Triband: Ja takk, gjerne det. -UMTS/3G: Ja takk (ikke et über must) -Wlan: Uviktig, men ikke å forakte så klart. -GPS: Uviktig, men ikke å forakte så klart. - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Yes please.. Ikke skammelig viktig. -Radio: Samma det.. -Bruksområder: Ringer litt og sender ganske mye SMS. Bruker kamera kun til MMS. Fint med filmfunksjon. Det var vel egentlig alt.. Alle svar mottas med største glede =) Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Yes please.. Ikke skammelig viktig. 8799093[/snapback] alle tlf har støtte for iallefall java msn. her er en tråd med oversikt over msnprogrammer. edit: -Symbian: Ikke et must, men ikke et minus heller 8799093[/snapback] da er nokia e50 m. kamera kanskje en ide.. andre ideer.. k610 k550 6300 Endret 6. juni 2007 av megaloman Lenke til kommentar
jammi Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Takker for svarene hittil folkens =) Skal sjekke dem ut. Har også sett litt på Nokia 5500 sport.. Forresten også fint med god batteritid Lenke til kommentar
hjaadd Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Nokia 6300, 6288 eller 6233? Lenke til kommentar
jammi Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg skal kikke på dem =) Lenke til kommentar
jammi Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Litt nye kriterier her. Rangert etter prioritet: 1) Telefonen MÅ ha visning av gjøremål etc. jeg har fylt inn i kalenderen på "forsiden" altså så jeg ser det med en gang jeg ser på mobilen. 2) Så god batteritid som mulig. Hvilke av de undernevnte mobiler oppfyller krav 1, og hvilke 3 av dem har best batteritid? Listen: Nokia E50 med kamera Nokia 6300 Nokia 6233 SE K610i Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 K610 oppfyller ihvertfall krav 1. K610 har en batteritid på rundt 5 dager, da med rundt 10 sms dagen og 2min ringing. Lenke til kommentar
hjaadd Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 6233 har en veldig bra visning av gjøremål, det var en av hovedgrunnene til at jeg kjøpte den. Skal du ha en driftsikker, men kjedelig telefon så går du for den;) Virker som om jeg er den eneste på hele forumet her som hadde hjerte til å bytte ut 6233'en min:P http://www.amobil.no/tester/mobiltester/nokia_6233/27693 (der kan du se på hvordan brukergrensesnittet er og hvordan visningen av gjøremål fungerer) Lenke til kommentar
jammi Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 K610 oppfyller ihvertfall krav 1. K610 har en batteritid på rundt 5 dager, da med rundt 10 sms dagen og 2min ringing. 8818390[/snapback] Det visste jeg ikke.. Funker visningen av gjøremål bra? Har alle tlfene i listen min mulighet for god visning av gjøremål på "forsiden" altså? Takk for svar begge to Lenke til kommentar
jammi Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 ..og SE k750i, har den mulighet for visning av gjøremål på forsiden? Lenke til kommentar
Nimitz Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Batteritiden til 6300 suger big-time. Etter to dager er det tomt, HELT tomt. Har da ringt 20 min, sendt og mottatt ca 30 SMS og tatt 6 bilder. Har klaget og hatt den på rep nå 2 ggr uten noen endring. Skal levere den tilbake i morgen... Synd, ellers bra telefon. :-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå